Īvs Meitons. Foto: AUTOhebdo
FIA rallija direktors Īvs Meitons ir pārliecināts, ka pasaules rallija čempionāts (WRC) izkļūs no ''Covid-19'' krīzes kā spēcīgāks seriāls. Meitons regulāri tiekas ar WRC sērijas ieinteresētajām personām un atzīst, ka departaments nekad nav strādājis tik smagi, kā tagad, lai atrastu risinājumu un izietu no koronavīrusa krīzes, ziņo dirtfish.com.
''Mēs zinām, ka šai krīzei būs liela ietekme motosportā kopumā un uz WRC čempionātu. Bet mani ir sajūta, un tas ir tas, ko mēs patiešām vēlamies kopā ar FIA, mēģināt pēc šīs krīzes būt stiprākam nekā iepriekš,'' iesāk Īvs Meitons.
''Viss, ko varu jums pateikt, ir tas, ka diskusijas ar ieinteresētajām personām ir atvērtākas nekā iepriekš. Nekas nav tabu, un neviens neapvainojas, kad galdā tiek liktas dažādas idejas, kuras tikai pirms dažām nedēļām nebija tik labi uztvertas, kad mēs jau par to mēģinājām runāt.''
Foto: Honza Froněk
''Mums ir svarīgi noturēt visus spēlētājus (komandas). Ar savu iepriekšējo karjeru [būdams Citroën komandas vadītājs) pilnībā saprotu, ka komandas ir ieguldījušas lielus līdzekļus automašīnās, kuras šobrīd nebrauc. Mums ir jāatrod risinājums, lai 2021. gadā tās visas varētu turpināt startēt. Tāpēc ir svarīgi pieņemt pareizos lēmumus, nevis ātros.''
Meitons atklāja, ka viņa pārliecību par nākotni pastiprina apņēmība, ko parādīja šī seriāla ieinteresētās puses. ''Galvenais, ko varu jums pateikt, ir tas, ka ražotāji un organizatori ir motivēti atsākt braukt pēc iespējas ātrāk. Visi ir apņēmušies turpināt startēt WRC. Bet viss ir saistīts ar valdību pieņemtajiem lēmumiem, jo katru nedēļu izskan jauna informācija. Dažas valstis plāno samazināt ierobežojumus, taču joprojām būs grūti saprast, kurās valstīs robežas joprojām tiks slēgtas. Šodien kaut ko plānot ir grūti, bet, kad mums būs skaidrs priekšstats par to, mēs sāksim no jauna.''
Foto: Marcin Snopkowski
''Tas man dod daudz pozitivitātes un pārliecības par pasaules rallija čempionāta nākotni, ka ražotāji joprojām vēlas būt uzticami WRC dažādos līmeņos, un ne tikai kā vadošie auto, bet arī iesaistīti klientu programmās. Visi ir atvērti un mēģina atrast labāko risinājumu WRC un rallija nākotnei,'' nobeidz Meitons.