Foto: Dimitri Deberre
Zviedrijas WRC rallijā desmito vietu absolūti un pirmo starp R5 klases mašīnām izcīnīja soms Jari Hutunens. Kā aprīļa sākumā ziņoja portāls dirtfish.com, tad joprojām nav zināms, vai šis rezultāts paliks spēkā, jo tehniskajā pārbaudē atklāts, ka Hutunena ''Hyundai i20 R5'' neatbilst tehniskajiem noteikumiem.
Pēc rallija somu sportists tika sodīts ar 10 000 eiro lielu naudas sodu (5 000 eiro tika ieturēti un tie nebūs jāmaksā līdz nākamajam tādam pārkāpumam) par to, ka viņa automašīnai tehniskajā pārbaudē tika atklāts, ka kreisās puses pusass izmērs neatbilst tehniskajiem noteikumiem – pusass diametra izmērs bija par vienu desmitdaļu (no milimetra) lielāks nekā noteikts automašīnas homoligācijā.
Neskatoties uz to, ka Zviedrijas WRC beidzās pirms vairāk nekā diviem mēnešiem, dažu konkurentu starpā joprojām valda neapmierinātība.
Foto: Honza Fronek
''Ja godīgi, mums vajadzēja veikt pārbaudi pašiem, bet, ņemot vērā, ka piegādātājs ir plaši zināms uzņēmums, mēs uzticējāmies viņu kvalitātes sertifikācijai un mēs to nepārbaudījām.''
''Saņēmām partiju ar 20 pusasīm, kas, attiecībā uz pieļaujamajiem izmēriem ar pielaidēm, bija nedaudz lielākas – pusass diametra izmērs bija par vienu desmitdaļu (no milimetra) lielāks. Jā, tiesneši mūs sodīja, jo mēs kļūdījāmies. Bet tas neietekmēja automašīnas darbību pozitīvajā ziņā.''
''Kā jums jau teicu, tās ir muļķības. Bet tas ir interesanti, ka cilvēki vairāk skatās, ko ''Hyundai'' dara - tas parāda to, ka mēs kļūstam par draudu,” nobeidz Adamo.