Dani Sordo un Tjerī Noivils. Foto: automovilismocanario.com
Jau ziņojām par Montekarlo WRC rallija vadošo sportistu ''Ice crew'' ekipāžām un to lomu šajā rallijā. Ja 2019.gadā ātrumposmi pārsvarā notika pa sausu trasi, tad šogad vairums posmos bija sniegs un ledus, kas nozīmēja, ka ''Ice crew'' agri no rīta, pirms trasē devās sportisti, bija jāveic ļoti daudz izmaiņu un labojumu ekipāžu stenogrammā. Jāsaka gan, ka rallija laikā pēc ātrumposmiem vairāki piloti izteicās, ka ''Ice crew'' sniegtie labojumi un precizējumi neesot diezgan korekti, tāpēc arī braukšana vairums braucējiem bija saraustīta, jo tie pilnībā nespēja uzticēties labojumiem.
Sākotnēji bija paredzēts, ka Tjerī Noivila ''Ice crew'' pilots būs Bruno Terijs (257 ralliji, 74 WRC), taču īsi pirms rallija starta noskaidrojās, ka Bruno nevarēs palīdzēt Noivilam, tāpēc viņš bija spiests meklēt citu pilotu, kurš pildīs ''Ice crew'' ekipāžas funkcijas.
Sākotnēji bija paredzēts, ka Tjerī Noivila ''Ice crew'' pilots būs Bruno Terijs (257 ralliji, 74 WRC), taču īsi pirms rallija starta noskaidrojās, ka Bruno nevarēs palīdzēt Noivilam, tāpēc viņš bija spiests meklēt citu pilotu, kurš pildīs ''Ice crew'' ekipāžas funkcijas.
Foto: Karel Porsch
Ilgi Noivilam nevajadzēja meklēt sev palīgu, jo viņš ''Ice crew'' pilota lomu uzticēja pieredzes bagātajam Dani Sordo, kurš nestartēja šajā rallijā. Kā izrādījās, tad šoreiz šī sadarbība nesa augļus, jo Noivils izcīnīja uzvaru.
''Šis bija smags darbs visas nedēļas garumā,'' portālā dirtfish.com saka Dani Sordo, kurš līdz šim Montekarlo WRC trīs reizes spējis kāpt uz goda pjedestāla. ''Ja rezultāts ir labs, tad viss ir kārtībā. Taču problēma bija atbildība to darīt un saprast stenogrammu svešā valodā. Veikt izmaiņas stenogrammā, lai Noivilam patiktu, bija grūti. Sākumā bija grūti, taču pēc tam, kad naktī izrunājāmies, kā arī kopā pastrādājām, viss kļuva labāk. Arī ar riepu izvēli mēs veicām labu darbu, jo Noivils man visu laiku jautāja padomu. Turinī ātrumposmā viņš bija domājis likt vienas riepas, taču teicu, ka tā, iespējams, nav labākā izvēle un būtu jāliek citas riepas. Uz to Noivils noteica, ka liks tās riepas, kuras es izvēlēšos. Arī turpinājumā viņš man prasīja, kādas labāk riepas likt.''
''Beigās viss bija labi, jo jutu, ka viņš man uzticas. Šādos apstākļos viņš brauca ļoti ātri. Darīju un centos palīdzēt, kā varēju, tāpēc domāju, ka mēs labi sapratāmies. Arī stūrmanis bija jauks puisis, kurš pazīst Noivilu ļoti labu. Viņš man ļoti palīdzēja.''
''Šis bija smags darbs visas nedēļas garumā,'' portālā dirtfish.com saka Dani Sordo, kurš līdz šim Montekarlo WRC trīs reizes spējis kāpt uz goda pjedestāla. ''Ja rezultāts ir labs, tad viss ir kārtībā. Taču problēma bija atbildība to darīt un saprast stenogrammu svešā valodā. Veikt izmaiņas stenogrammā, lai Noivilam patiktu, bija grūti. Sākumā bija grūti, taču pēc tam, kad naktī izrunājāmies, kā arī kopā pastrādājām, viss kļuva labāk. Arī ar riepu izvēli mēs veicām labu darbu, jo Noivils man visu laiku jautāja padomu. Turinī ātrumposmā viņš bija domājis likt vienas riepas, taču teicu, ka tā, iespējams, nav labākā izvēle un būtu jāliek citas riepas. Uz to Noivils noteica, ka liks tās riepas, kuras es izvēlēšos. Arī turpinājumā viņš man prasīja, kādas labāk riepas likt.''
''Beigās viss bija labi, jo jutu, ka viņš man uzticas. Šādos apstākļos viņš brauca ļoti ātri. Darīju un centos palīdzēt, kā varēju, tāpēc domāju, ka mēs labi sapratāmies. Arī stūrmanis bija jauks puisis, kurš pazīst Noivilu ļoti labu. Viņš man ļoti palīdzēja.''
Foto: Honza Froněk
Uz jautājumu, vai Sordo vēl kādreiz gribētu pildīt ''Ice crew'' pilota lomu, spānis noteica, ka negrib vairs. ''Vairs gan negribētu pildīt ''Ice crew'' ekipāžas funkcijas. Es to darīju, jo biju brīvs un pieejams komandai. Kad kaut ko daru, gribu darīt visu to labāko, bet tas nebija viegli. Šis noteikti nebūs mans darbs, kad beigšu rallija karjeru. Nezinu, ko darīšu, bet šis nebūs mans darbs. Lai to dara Bruno,” nobeidz Sordo.