Mārtiņš Zūlis (attēla labajā malā). Foto: Jari-Matti Latvala
Jau ziņojām, ka 2017.gadā deviņkārtējā pasaules rallija čempiona (WRC) Sebastjana Lēba galvenais mehāniķis Pasaules rallijkrosa čempionātā bija latvietis Mārtiņš Zūlis, taču 2018.gada martā Mārtiņš aizgāja no rallijkrosa un ''Peugeot Hansen'' komandas, un pārgāja uz Pasaules rallija čempionātu, pievienojoties ''Toyota Gazoo Racing'' komandai.
Mārtiņš Zūlis
Sākotnēji Mārtiņš bija mehāniķis komandas bāzē, kurš kopā ar vairākiem citiem amata brāļiem gatavoja mašīnas rallijiem. Taču vēlāk radās iespēja pievienoties sacīkšu komandai, un kopš pagājušā gada Korsikas WRC posma Mārtiņš kļuva par vienu no četriem mehāniķiem, kurš sacensību laikā apkalpo un atbild par somu rallija zvaigznes Jari-Mati Latvalas automašīnu.
Taču Mārtiņa darbības lauks nav tikai Latvalas automašīna. Zūlis atklāja, ka nepieciešamības gadījumā viņš var labot vai palīdzēt jebkurai citai ''Toyota Gazoo Racing'' komandas automašīnai.
Pirmdienas raidījumam ''Sporta Studija'' Mārtiņš pastāstīja, ka Tanaks ir ļoti prasīgs gan pret sevi, gan mehāniķiem, jo viņam visam ir jābūt perfektam.
Mārtiņš Zūlis darbībā
''Tanaks ir ļoti prasīgs. Visam ir jābūt perfektam. Svarīgas ir visas nianses – līdz pat drošības jostai. Viņš nav medusmaize mehāniķiem un inženieriem, bet tikpat prasīgs viņš ir arī pret sevi. Viņš ļoti pārdzīvo neveiksmes. Trasē viņš brauc ar vēsu prātu un kontrolē situāciju. Kad pārējie jau sevi izspiež virs 100%, viņam vienmēr ir rezerve, kur pielikt. Tieši tā notika arī Spānijā. Kad vajadzēja, viņš izcīnīja papildus punktus un kļuva par čempionu,'' tā
Mārtiņš Zūlis.