Foto: Bogdan Barabas
Zviedrijas WRC rallijā WRC2 Pro klasē debitēja Mads Ostbergs, kurš startēja ar ''Citroën C3 R5'' automašīnu. Lai arī sportists WRC2 Pro ieskaitē izcīnīja pirmo vietu (starp visām R5 klases mašīnām viņš bija otrais), norvēģu braucējs vairākas reizes gan pirms, gan rallija laikā lika noprast, ka pie ''Citroën C3 R5'' automašīnas vēl ir daudz darba un ka viņš nejūtas komfortabli pie šī auto stūres.
''Mums jācenšas auto padarīt par braucamu. Automašīna nav sagatavota slideniem apstākļiem. Visa rallija laikā katrā slidenajā līkumā cīnījos ar auto vadāmību. Centāmies kaut ko mainīt un risināt, bet tas nav viegli. Jūtu, ka mana pieredze nav pietiekama, lai rastu risinājumu. Zviedrijas WRC mēs negājām pareizajā virzienā. Pie auto vajag daudz darba,'' stāsta Mads Ostbergs.
''Mums jācenšas auto padarīt par braucamu. Automašīna nav sagatavota slideniem apstākļiem. Visa rallija laikā katrā slidenajā līkumā cīnījos ar auto vadāmību. Centāmies kaut ko mainīt un risināt, bet tas nav viegli. Jūtu, ka mana pieredze nav pietiekama, lai rastu risinājumu. Zviedrijas WRC mēs negājām pareizajā virzienā. Pie auto vajag daudz darba,'' stāsta Mads Ostbergs.
Foto: Jakub Brodzicki
''Uz doto brīdi mēs mainījām daudz un dažādus parametrus, lai atrastu kaut ko pozitīvu, bet tas nav viegli izdarāms. Šo ralliju iepriekš biju braucis 12 reizes, un šī bija pirmā reize, kad es to neizbaudīju. Jutos tik neērti un nobijies, kad braucu.''
Tikmēr ''Citroen Racing'' komandas vadītājs atzina, ka nevajag vērtēt auto sniegumu uz sniega.
''Protams, šis mums bija pirmais rallijs uz sniega seguma, tāpēc mums bija ļoti maz laika, lai saregulētu auto. Un šos regulējumus mēs uzstādījām uz nepareizām riepām. Redzēsim, kur mēs būsim uz grants seguma. Pēc tam varēsim skatīties, kas jādara, lai uzlabotu situāciju,'' tā Pjērs Budars.
Tikmēr ''Citroen Racing'' komandas vadītājs atzina, ka nevajag vērtēt auto sniegumu uz sniega.
''Protams, šis mums bija pirmais rallijs uz sniega seguma, tāpēc mums bija ļoti maz laika, lai saregulētu auto. Un šos regulējumus mēs uzstādījām uz nepareizām riepām. Redzēsim, kur mēs būsim uz grants seguma. Pēc tam varēsim skatīties, kas jādara, lai uzlabotu situāciju,'' tā Pjērs Budars.