Foto: www.nikolay-gryazin.com
Svētdien Nikolajs Grjazins ar stūrmani Jaroslavu Fedorovu savā youtube kanālā pastāstīja par aizvadīto debijas posmu Zviedrijas WRC rallijā, kur ekipāža WRC2 klasē izcīnīja piekto vietu, būdama ātrākā starp visām ''Škoda Fabia R5'' automašīnām (pavisam kopā uz starta izgāja 16 ''Škoda Fabia R5'').
Nikolajs atklāja, ka Zviedrijas WRC gatavojās vienos apstākļos, bet rallijs tika aizvadīts pavisam citos, kas arī nav ļāvis justies komfortabli.
''Zviedrijas WRC sākumā gatavošanās tika aizvadītā īstos ziemas apstākļos, kur ceļus klāja ledus un sniegs, taču gan Sarmas rallijā, gan Zviedrijā bija atkusnis, kā rezultātā nācās mainīt gan regulējumus, gan arī braukšanas stilu,'' stāsta Nikolajs Grjazins. Pilots atklāja, ka kļūda Sarmas rallijā, kur tika nogriezts kāds līkums un trāpīts kupenā (pēc tam auto radiators aizsitās ar sniegu un ekipāža bija spiesta apstāties, lai iztīrītu sniegu), nav ļāvusi braukt atraisīti, jo visu laiku tika domāts par izvairīšanos no līkumu griešanas un kupenām.
Foto: www.nikolay-gryazin.com
Jautājot par riepām, Grjazins piebilda, ka Zviedrijā viņi brauca ar riepām, kur radzes ir 7mm. Šādas radzes sevi labi apliecināja cietā trasē, bet apstākļos, kad sniegs kusa, ekipāža atzina, ka vietām špūrēs bija bailīgi braukt un nebija pārliecības. Šādos apstākļos riepas ļoti nolietojās, tāpēc ekipāža automašīnai bieži vietām mainīja riepas, kas prasīja zināmu laiku, tāpēc ekipāža visu laiku bija vienā skriešanā.
Jau pavisam drīz ekipāža sāks gatavoties Korsikas WRC rallijam. Ekipāžas plānos ir Francijā aizvadīt stenogrammas treniņus, pēc kā sekos asfalta testi gan Korsikā, gan Sardīnijā. Pēc tam ekipāža piedalīsies arī oficiālajos WRC2 testos, kas notiks īsi pirms rallija.
Foto: www.nikolay-gryazin.com
Uz jautājumu, vai šobrīd ''VW Polo R5'' varētu būt ātrāks par ''Škoda Fabia R5'', Grjazins atbildēja apstiprinoši. ''Neslēpšu, bet ''VW Polo R5'' uz šo brīdi ir ātrāks par ''Škoda Fabia R5''. Gaidām, kad sezonas vidū parādīsies ''Škoda Evo R5'' versija, kura solās būt ''VW Polo R5'' līmenī. Kā mums atzina Johans Kristofersons, tad ''Polo R5'' vadāmība ir labāka nekā ''Škoda Fabia R5'', kas pēc viņa domām diezgan būtiski atpaliek no ''VW Polo R5''. Taču pēc pieejamās informācijas jaunais ''Škoda Evo R5'' būs labs un konkurētspējīgs auto. Bet to redzēsim vēlāk,'' tā Grjazins, kurš atklāja, ka šosezon brauks visus WRC2 Eiropas posmus.