Foto: rallyaustralia.com.au
Šobrīd noteikumi ir tādi, ka rallija pirmajā dienā sportisti trasē dodas pēc tās vietas, kādu tie tobrīd ieņem WRC kopvērtējumā. Piemēram, šī gada visos rallijos, kuros startēja Lēbs, sportistam pirmajā dienā bija ļoti izdevīga starta pozīcija, kamēr līderi grants posmos, startējot pašā sākumā, zaudēja daudz laika. Tikmēr sacensību otrajā un trešajā dienā sportisti trasē devās jau pēc pirmās dienas rezultātiem – līderi vēlāk, bet lēnākie WRC braucēji – ātrāk.
Ožjē uzskata, ka šī brīža noteikumi, kas ''viesu braucējiem'' ļauj startēt no labas starta pozīcijas, viņiem dod ļoti labu iespēju uzvarēt.
Foto: Ivo Nesrovnal
Vaicāts, vai tas bija domāts par Lēbu, kurš šogad brauca trīs posmos, Ožjē turpina. ''Ticiet man, būtu ļoti priecīgs, ja viņš brauktu ar mums pilnu čempionātu (intervija notika pirms Lēba lēmuma pievienoties ''Hyundai''). Šis nav tieši vērsts pret Lēbu, kurš, protams, ir labākais no ''viesu braucējiem''. Es uzskatu, ka tas nav normāli dot šādu starta pozīciju viesu braucējiem,” nobeidz Ožjē.
Franču braucējam piekrita arī Tjerī Noivils. ''Tas ir smieklīgi. Mēs cīnāmies par titulu, taču izskatāmies stulbi, braucot tik ātri, taču visu laiku, tīrot ceļu. Lai viņi (''viesu braucēji'') brauc pirmie un dara to darbu.''