Foto: Škoda Motorsport
Rūpnīcas ''Škoda Motorsport'' komanda paziņojusi tos pilotus, kuri nākamsezon pārstāvēs komandu WRC2 čempionātā. Zināms, ka Škoda sastāvā ar ''Škoda Fabia R5'' brauks jaunais un talantīgais Kalle Rovanpera, kā arī turpinās braukt pieredzējušais Jans Kopeckis. Tikmēr sadarbību ar komandu izbeidzis ilggadējais tās pilots Pontus Tīdemans. Līdz ar to Škoda komanda no piecām ekipāžām samazinājusi skaitu uz divām.
Jaunās paaudzes ''Škoda Fabia R5''. Foto: Škoda Motorsport
''Kopeckim ir 36 gadi, un viņš kopā ar mums ir bijis 11 gadus. Jā, varbūt tas ir par daudz, bet viņš ar katru gadu paliek labāks un labāks. Iespējams, šī sezona viņam bija vislabākā,'' saka ''Škoda Motorsport'' komandas menedžeris
Pavels Horteks. ''Viņš ļoti vēlas turpināt strādāt, un viņa zināšanas, attīstot mašīnu, mums ir ļoti svarīgas.''
''Mums šogad nebija viegli, kad komandā bija tik daudz braucēju. Izsecinājām, ka mums ir ļoti svarīgi, lai komandā paliek Kopeckis un Rovanpera. Mēs varēsim labi iztikt ar šīm divām ekipāžām, kur viens pilots ir ļoti pieredzējis, bet otrs - ārkārtīgi talantīgs.''
Jaunās paaudzes ''Škoda Fabia R5''. Foto: Škoda Motorsport
Tikmēr komandu pametis
Pontus Tīdemans, kurš atzina, ka varēja palikt komandā uz vēl vienu sezonu. ''Mums bija iespēja palikt Škoda komandā, taču tas būtu jau piekto gadu, bet laiks rit strauji uz priekšu. Man palika 28 gadi, un, ja gribu kļūt par WRC pilotu, man ir jādara kaut kas cits. Mēs strādājam pie iespējām. Iespējams, varēsim nobraukt vairākus posmus ar WRC automašīnu. Zviedrijas WRC rallijs ir posms, kuru ļoti gribētu nobraukt, jo šeit varētu uzrādīt ļoti labu rezultātu. Redzēsim,'' nobeidz zviedru sportists.
Par godu panākumiem, Škoda savam auto veltīja īpašu dizainu. Foto: Škoda Motorsport
Tāpat konferences laikā ''Škoda'' atrādīja jaunās paaudzes ''Škoda Fabia R5'' modeli, kas tiks homoliģēts 2019.gada vasarā. ''Mēs turpinām salīdzināt šo jauno auto ar iepriekšējo modeli. Mēs ar savu iegūto pieredzi testējam jauno auto, lai varētu redzēt, kur varam uzlabot šī auto sniegumu un uzticamību. Gribam padarīt auto draudzīgāku mehāniķiem, kad viņiem ar to būs jāstrādā. Šobrīd nevaru jums pateikt, cik savādāks būs jaunais auto vai cik tajā būs jaunu detaļu. Šobrīd pēc grafika ceram, ka auto homoligāciju piedzīvos vasarā. Vispirms jauno auto izstrādāsim un stādīsim priekšā mūsu rūpnīcas komandai, bet pēc tam to piedāvāsim klientiem,'' nobeidz Horteks.