Foto: wrc.com
Arī nākamajā sezonā WRC2 klasē sportisti varēs startēt ar pilnpiedziņas R5 klases mašīnām, kā ''Škoda Fabia'', ''Ford Fiesta'' un ''Citroën C3'', taču šie auto tiks sadalīti divās atsevišķās kategorijas. Vienā kategorijā par ieskaites punktiem cīnīsies reģistrētās rūpnīcu komandas, bet otrajā kategorijā varēs pieteikties privātās komandas un braucēji.
Jaunajā WRC 2 PRO čempionātā titula ieguvēji tiks noskaidroti pilotu, stūrmaņu un ražotāju vērtējumā. Tādas pašas specifikācijas mašīnas tiks izmantota arī WRC2 privāto komandu čempionātā, kas radīts, lai piesaistītu vairāk ekipāžas no nacionālajiem un reģionālajiem čempionātiem.
Ja šādi noteikumi būtu spēkā šogad, tad tādi braucēji kā Pontus Tīdemans un Jans Kopeckis, kuri pārstāv “Škoda Motorsport” rūpnīcas komandu, kā arī Stefans Lefebrs, kurš brauc ar “Citroen” rūpnīcas auto, startēt WRC2 PRO klasē, kamēr WRC2 klasē par titulu cīnītos tādi braucēji kā Lukažs Pinečeks un Pjērs Luī Lubē.
Foto: Skoda Motorsport
Tāpat pieņemts, ka 2019.gadā WRC čempionātā:
- Rūpnīcu komandu piloti paši sev varēs izvēlēties mašīnu numurus, izņemot pasaules čempionu, kuram vienmēr uz sāniem būs Nr.1;
- Lai samazinātu izdevumus, testu dienu skaits no 55 dienām tiks samazināts uz 42 dienām;
- Maksimālais rallija garums WRC posmos tiks samazināts no 500 līdz 350 kilometriem.