Kriss Mīke. Foto: www.facebook.com/krismeeke
Montekarlo WRC rallijā ceturto vietu izcīnīja ''Citroen Racing'' pilots Kriss Mīke. Lai arī ralliju pilots noslēdza ar uzvaru ''Power Stage'' posmā, sportists pēc rallija bija skarbs un tiešs, nosaucot komandas sniegumu par briesmīgu.
''Tas bija neticams sezonas sākums. Bijām tuvu otrajai vietai, bet Zviedrijā startēsim no ceturtās pozīcijas, kas ir ļoti labi. Bet jāsaka, ka tikai Montekarlo rallijā tu vari izcīnīt tik augstu vietu, lai arī ātruma ziņā mēs bijām nekādi. Iespējams, mēs bijām lēnākā mašīna, izņemot M-Sport braucēju Braienu Bufjēru. Taču tas nav pārmetums viņam, jo tā viņam bija pirmā reize jaunajā mašīnā,'' saka Kriss Mīke.
''Tās bija smagas brīvdienas. Ja gribam uzvarēt šo ralliju, ir pilnībā jāmaina daudz lietas. Taču šobrīd pieņemam šos 17 punktus un šo ralliju noliekam malā. Taču jebkurā gadījumā mēs nevaram noslēpt to, ka tas sniegums bija briesmīgs. Mēs nevaram vairs atgriezties šajā rallijā un atkārtot tādas pašas lietas.''
Tikmēr kādā no intervijām ''Citroen'' boss Karloss Tavaress atklāja, ka, lai arī viņiem bija lielāks budžets nekā, piemēram, M-Sport, viņa komandas filozofija neesot nopirkt visus labākos braucējus un startēt ar lielāko budžetu.
Foto: Citroen Racing
''Mēs tikām pārspēti 2017.gadā. Mēs bijām ceturtie no četrām komandām, mēs izgāzāmies. Taču mēs esam sportisti un sportistes, kas paceļam galvu augšā un darīsim visu, lai uzlabotu sniegumu. Tas ir ''Citroen Racing'' komandas gars. Tas ir normāli, ka vienā brīdī tu izgāzies. Arī ''Peugeot Sport'', atgriežoties Dakaras rallijā, izgāzās, bet pēc tam uzvarēja trīs gadus pēc kārtas,'' saka Karloss Tavaress.
''Pagājušajā gadā mēs bijām pēdējie, bet mūsu budžets bija ievērojami augstāks par komandu, kas izcīnīja titulu. Tas nozīmē, ka tikai nauda nedod rezultātu. Mūsu filozofija nav nopirkt labākos braucējus un startēt ar lielāko budžetu. Tas nav tas gadījums: ''Lūdzu, pods ar naudu, un tagad ej un uzvari.'' Tas nav mūsu veids, kā veidot šo sportu. Mēs neesam uz naudu orientēta kompānija. Ja tu komandai iedod visvairāk naudas un labākos braucējus, tad viss ir augstā, augstā, augstā līmenī. Bet, kur ir tā vērtība? Mums ieguvums ir tas, ka tu izveido komandu no cilvēkiem, kuriem ir gan stiprās, gan vajās puses, un tad tu centies to visu salikt kopā, lai ar tiem cilvēkiem pārspētu tās stiprās komandas un parādītu, ka tavējie cilvēki ir labāki. Tas ir tas panākums.''
''Ja tu dod daudz naudas, tev ir daudz pilotu un inženieru, bet beigās tā nav komanda, kas uzvar, tad sanāk, ka tu esi tāds kā baņķieris, un tā nav mana sporta filozofija.''