Mišels Nandāns, Īvs Meitons un Malkolms Vilsons. Foto: @wold
2017.gada pasaules rallija čempionāta (WRC) sezona varētu būt viena no aizraujošākajām rallija vēsturē, tā pirms Meksikas WRC posma ziņo komandu bosi. Pirmajos divos posmos uzvaras izcīnīja ''M-Sport'' un ''Toyota''. Kamēr ''Toyota'' šobrīd saņem pilnu rūpnīcas atbalstu, ''M-Sport'' no ''Ford'' pagaidām saņem tikai daļēju atbalstu. Taču ātrākie trasē pirmajos divos posmos bija ''Hyundai''. Abos rallijos Tjerī Noivils bija ātrākais braucējs trasē, taču beļģu sportistu kļūdas abos posmos liedza izcīnīt uzvaras. Līdz šim Noivils šogad uzvarējis 12 ātrumposmos. 23 posmos no 32 viņš bija rallija līderis.
Foto: Autosport.com
''M-Sport'' boss Malkolms Vilsons atzīst, ka WRC komandas šobrīd pēdējās divās desmitgadēs uzrāda gandrīz vienādus ātrumus. ''Šie ir ciešākie rezultāti, kādus atceros, kopš vadu šo komandu,'' saka Malkolms Vilsons. ''Pateicoties šiem jaunajiem tehniskajiem noteikumiem, tas ir neticami, cik cieši brauc šīs mašīnas. Visi četri ražotāji šobrīd ir gandrīz vienādās pozīcijās. Mēs viennozīmīgi varam teikt, ka mūs sagaida aizraujoša sezona.''
Arī ''Toyota'' vadītājs Tomijs Makinens piekrīt Vilsona teiktajam. ''Mašīnas šobrīd uzrāda ļoti līdzīgus rezultātus. Tas čempionātam ir ļoti, ļoti labi, jo mums ir nepieciešams, lai cīņas būtu tik sīvas. Tas ir tik interesanti, kad vairāki braucēji ar vairākām mašīnām spēj uzrādīt tik līdzīgus laikus. Kas vēl var būt labāks par to,'' saka Tomijs Makinens.
''Hyundai'' boss Mišels Nandāns atzina, ka, sākot ar Meksikas ralliju, viņi centīsies atspēlēties par zaudēto iepriekšējos rallijos. Tāpat ''M-Sport'' boss Vilsons lika noprast, ka arī ''Citroen'' ir vieni no, vai pat stiprākie.