VW testos. Foto: Autosport.com
Lai arī 2017.gadā uz starta neredzēsim jaunos VW WRC modeļus, šī modeļa izstrādātājs atzinis, ka, viņaprāt, šis auto būtu salīdzinoši izturīgāks par konkurentu auto. VW tehniskais direktors Fransuā Havjērs Demeisons atzinis, ka, lai arī viņš nav redzējis konkurentu detaļu homoligāciju, viņaprāt, VW ir rīkojusies drošāk nekā citi.
VW testos. Foto: Autosport.com
''Izskatās, ka mēs esam bijuši daudz apdomīgāki ar aerodinamiku nekā dažas labas citas komandas,'' saka Fransuā Havjērs Demeisons. ''Joprojām uzskatu, ka mūsu izstrādātais variants būtu drošāks. Paskatāties uz Austrālijas ralliju – sportisti trasi grieza kā idioti, bet šogad, tā darot, viņi pazaudēs daudz detaļu. Mēs to zinām, jo testu laikā paši visus laukus izkaisījām ar karbona detaļām. Mēs, būvējot šo auto, bijām vairāk konservatīvāki, jo uzskatījām, ka labāk, lai ir labs piespiedējspēks visai trasei nekā lielisks piespiedējspēks pieciem kilometriem un pēc tam nekā.''
Toyota auto testos. Foto: Gayral Laurent
Jautāts, vai kāds no ražotājiem ar savu izskatu ir pārsteidzis, VW pārstāvis atzina, ka ''Jā, īpaši ''Toyota''. Viņu mašīna aerodinamikas ziņā izskatās diezgan atšķirīgi. Pats dīvainākais ir tas, ka viņi ir homoliģējuši dažas detaļas, kuras viņi nav pat pārbaudījuši testos. Ja nu vienīgi kādos slepenos testos,'' nobeidz Demeisons, kurš piebilda, ka viņam ir smagi, ka neizdosies pārbaudīt jauno modeli dzīvē sacensībās, taču tāda esot dzīve un tur neko nevar darīt. ''Tas nav pirmo reizi, kad tā notiek.''