profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

M-Sport sarežģītā loģistika jeb kā laicīgi paspēt uz nākamo WRC ralliju

Go4speed 12.10.2016 - 11:00 M-Sport sarežģītā loģistika jeb kā laicīgi paspēt uz nākamo WRC ralliju
Arī M-Sport trases pierakstu mašīnas tiek transportētas uz un no rallijiem. Foto: McKlein Image Database

Pasaules autorallija čempionātā (WRC) šogad jāaizvada 14 posmi, kas notiek dažādās valstīs. Sezonas beigās ir sanācis tā, ka nepilna mēneša laikā sportistiem ir jāaizvada trīs ralliji – Korsikas WRC posms, kas septembra beigās notika Francijā, šonedēļ paredzēts Spānijas WRC rallijs, bet oktobra beigās notiks Velsas WRC rallijs.

Šis ir ļoti smags laiks komandām, jo ir jāpaspēj apkalpot automašīnas gan rallijos, gan arī tās sagatavot nākamajām sacensībām.

Jau 13.oktobrī ar pirmo Superspeciālo ātrumposmu startēs Spānijas WRC rallijs, kas ir tikai 11 dienas kopš brīža, kad Korsikas salā Francijā savu kārtējo uzvaru svinēja Sebastjans Ožjē. Ņemot vērā, ka M-Sport visu dara savā bāzē, tā uz un no katra rallija dodas caur savu bāzi Anglijā, kas visu loģistiku padara ļoti sarežģītu un komplicētu.

Kā ziņo wrc.com, tad M-Sport mehāniķiem pēc Korsikas rallija bija tikai trīs dienas laika, lai M-Sport bāzē izjauktu un sagatavotu mašīnas Spānijas WRC rallijam. Šajās trīs dienās bija jāsagatavo četras WRC mašīnas un divas R5.

''Šajās trijās dienās mūsu darbnīcā bija ļoti augsta aktivitāte, tāpēc gribu pateikt paldies ikvienam mūsu darbiniekam. Šis ir ļoti saspringts laiks, tāpēc visi strādā ar 110% lielu atdevi,” saka M-Sport boss Malkolms Vilsons.


Foto: M-Sport

Piedāvājam jums aplūkot, kāda izskatās M-Sport komandas loģistika divu ralliju ietvaros.

Svētdiena, 2.oktobris:
16:30 Automašīnas tiek izņemtas no Korsikas WRC rallija slēgtā parka.
18:00 Automašīnas tiek iekrautas smagajā automašīnā, kas dodas uz Porto Vecchio ostu.
21:00 Smagā automašīna no Porto Vecchio ostas ar prāmi dodas uz Marseļu.

Pirmdiena, 3.oktobris:

8:00 Automašīna ierodas Marseļā un sāk savu ceļu uz Angliju. Šo smago mašīnu stūrē divi šoferi.

Otrdiena, 4.oktobris:
9:00 Automašīnas ierodas M-Sport bāzē un nekavējoties sākas darbi. Sacīkšu auto tiek izkrauti, nomazgāti un pārbūvēti uz grants piekari (Spānijas WRC rallijā pirmā diena tiks aizvadīta pa granti).

Piektdiena, 7.oktobris.
8:30 Tiek veikti pēdējie darbi, un tiek veikts neliels treniņbrauciens, lai pārliecinātos, ka viss strādā.
17:30 Visas automašīnas tiek iekrautas smagajā mašīnā.

Sestdiena, 8.oktobris:
12:00 Automašīna pamet M-Sport bāzi un dodas uz Anglijas dienvidrietumu pilsētu Plimutu (Plymouth).

Svētdien, 9.oktobris
13:30 Smagā automašīna no ostas sāk ceļu uz Spānijas pilsētu Santaderu.

Pirmdiena, 10.oktobris:
12:30 Automašīna ierodas Santaderā un dodas uz servisa parku (600 km).

Otrdiena, 11.oktobris:
12:10 ierašanās servisa parkā.

Lūk, šāds loģistika ir M-Sport sporta mašīnām uz un no diviem rallijiem, taču pēc šī posma finiša būs tikai 11 dienas, lai auto ar grants regulējumiem jau stāvētu uz starta Velsā. Un šoreiz visām komandām būs jāiespringst, jo pēc Spānijas WRC rallija visi auto no asfalta piekares būs jāpārliek uz grants piekari.
Komentāri
Odin 13.10.2016 06:44
Tagadējais RS ir stipri dārgāks par S60, bet pirmajām paaudzēm manuprāt tiešām nebija pilnpiedziņas. Tās dažas, kas bija, bija ļoti maz eksemplāros... A varbūt iršu...
gt99 12.10.2016 17:11
Ford Focus RS
Odin 12.10.2016 16:35
Tāpēc, ka Fordi un ne tikai, paši neražo pilnpiedziņas.
nezaaliitis 12.10.2016 11:26
Kapēc Fordiem un ne tikai, pierakstu mašīnas jau ļoti sen ir tieši Volvo S60?
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png