Stefans Lefebrs un Gabins Moro. Foto: No sportista personīgā arhīva
Vācijas WRC rallijā sestdien sportistiem ir jāveic deviņi ātrumposmi. Pēc devītā ātrumposma līderis bija Andreas Mikelsens, kuram tikai 0,3 sekundes zaudēja Sebastjans Ožjē, bet 15,4 sekundes atpalika Tjerī Noivils.
Pēc tam sekoja desmitais ātrumposms, slavenais Panzerplatte dops, kura garums sasniedza 40 kilometrus. Ātrāko laiku šajā posmā uzrādīja Ožjē, kurš tādējādi kļuva par jauno rallija līderi.
Diemžēl, kad finišu sasniedza septiņas mašīnas, ātrumposms tika atcelts, jo smagu avāriju piedzīvoja Stefana Lefebra ekipāža. Pēc avārija tika ziņots, ka automašīna esot iznīcināta, un ka pilots ar stūrmani esot guvuši savainojumus.
''Mašīna ir iznīcināta. Kā pa telefonu teica Lefebre, tad stūrmanis, visticamāk, esot lauzis kāju, taču labā ziņa, ka viņš jūt kājas. Pats pilots nopietnas traumas nav guvis. Tagad viņi ar helikopteru tiek nogādāti slimnīcā,'' pēc avārijas teica PH Sport komandas boss.
Nesen rallija organizatori nāca klajā ar oficiālu paziņojumu. ''La veiktu pārbaudes pēc smagās avārijas, pilots un stūrmanis tika nogādāti slimnīcā. Pārbaudes atklāja gan lūzumus, gan iekšējās traumas, tāpēc viņiem būs jāpaliek slimnīcā. Pēc ārstu teiktā, abu sportistu dzīvībām briesmas nedraud,'' teikts oficiālajā paziņojumā.
Vieta, kur iespējams avarējis Lefebrs.
Kā šobrīd ziņo kāds rallija līdzjutējs, tad avārija esot notikusi vietā, kur Sebastjans Ožjē tobrīd, vadoties pēc on-board spidomera, uzrādījis 151 km/h lielu ātrumu.
Šobrīd piloti atkārtoti veic no rīta brauktos ātrumposmus.