Foto: M-Sport
2017.gadā WRC būs lielas pārmaiņas, jo WRC automašīnas kļūs ne tikai lielākas, bet arī jaudīgākas. ''Ja mēs visas šī brīža WRC mašīnas nokrāsotu baltas, nebūtu iespējams atšķirt, kura ir kura,” pirms kāda laika teica WRC Komisijas prezidents Karloss Barbosa, kurš piebilda, ka šajā sporta veidā jāatgriež skatāmība un mašīnas jāpadara atraktīvākas.
Zināms, ka 2017.gada jaunajiem auto restriktors tiks palielināts no 33 mm uz 36, kas auto ļaus sasniegt 380 Zs lielu jaudu. Tāpat mašīnas, sākot ar nākamo gadu, būs par 55 milimetriem platākas un par 25 kilogramiem vieglākas. Tāpat šiem jaunajiem modeļiem būs vairāki aerodinamiskie uzlabojumi, salīdzinot ar šī brīža WRC modeļiem. Līdz ar to jau šobrīd skaidrs, ka 2017.gadā WRC automašīnas būs vēl ātrākas.
Šobrīd jaunos modeļus testē ''VW Motorsport'', ''Citroen Racing'', ''Toyota GAZOO Racing''. Ir dzirdēts, ka jauno modeli jau mēģina ''Hyundai Motorsport'', taču par ''Ford'' un ''M-Sport'', kas WRC čempionātā startē ar visvairāk automašīnām, šobrīd nav nekādu publisku ziņu.
Foto: M-Sport
Kā ziņo portāls rally.ua, tad Polijas WRC rallijā izskanēja runas, ka Malkolma Vilsona vadītā M-Sport komanda 2017.gada WRC modeli grib būvēt uz jaunākās paaudzes ''Ford Fiesta'', taču ir viena liela problēma – šis auto oficiāli tiks prezentēts tikai 2017.gada martā.
Pēc pēdējās pieejamās informācijas šobrīd tiekot gatavots pārejas modelis – šī brīža ''Ford Fiesta'' automašīna pēc 2017.gada noteikumiem. Pirmo reizi testos šis jaunais auto varētu parādīties augustā. ''Tā būs liela steiga, taču mums ar to jāsamierinās,'' portālam digital.motorsportmonday.com īsi atzina ''M-Sport'' boss Malkolms Vilsons.
Starp šī jaunā auto testpilotiem tiek minēti Ots Tanaks, Elfins Evans, Eriks Kamillī, Henings Solbergs un Metjū Vilsons, kamēr Madsa Ostberga vārds neparādās, jo pilots nākamsezon, iespējams, pametīs M-Sport.