Foto: Hyundai Motorsport
Piemēram, ja šāda sistēma būtu piemērota Meksikas rallijā, tad Latvalas pārsvars pirms izšķirošā posma (tobrīd viņš otrās vietas ieguvēju apsteidza par 60 sekundēm) būtu tikai sešas sekundes.
Foto: M-Sport
Arī VW komandas vadītājs Josts Kapito atzīst, ka šī ideja ir laba. ''Joprojām uzskatu, ka rezultātu dalīšana ar desmit pirms pēdējās dienas ir pareizākā ideja sportam. Esmu pārliecināts, ka tas ralliju padarītu populārāku,'' portālā autosport.com saka Josts Kapito. ''Cilvēkiem tad patiktu svētdienas aizraujošie braucieni.''
''Ja Ožjē piektdien un sestdien trasē dodas pirmais, kur viņš dēļ sliktās starta vietas zaudētu vērtīgas sekundes, tad izšķirošajā dienā viņam vēl būtu iespēja pacīnīties par uzvaru, jo tad, pēc rezultātu izdalīšanas, atstarpe vairs nebūs tik liela.''
Tikmēr WRC menedžeris Jarmo Mahonens ir skeptisks par šādu ieceri. ''Manuprāt, šāds formāts mūs atvirza no sporta principiem. Ir jāsaglabā rallija pamata principi. Tas ir mans redzējums. Neesmu pārliecināts, vai rallija liktenis jāizšķir tikai rallija pēdējā ātrumposmā, nevis visu trīs dienu garumā.''