Mads Ostbergs ar bijušo Andreasa Mikelsena stūrmani. Foto: M-Sport
Pēc divu gadu pārtraukuma M-Sport rallija komandā atgriezies norvēģu pilots Mads Ostbergs. Šosezon Ostbergam būs ne tikai cita automašīna un jauna komanda, bet arī cits stūrmanis, ar kuru Ostbergs jau ir apradis gana labi.
Kā atzīst norvēģis, tad viņš jau kādu laiku vēlējies atgriezties ''M-Sport'' vienībā, un ''Citroen'' komandas lēmums šogad nestartēt WRC, bet gatavoties 2017.gadam, palīdzēja Ostbergam pieņemt gala lēmumu.
Foto: M-Sport
''''Citroen Racing'' lēmums uz gadu paņemt pauzi un neturpināt savu programmu WRC palīdzēja man pieņemt gala lēmumu. Taču arī pirms tam jau biju nopietni nolēmis atgriezties ''M-Sport''. Kopš 2013.gada komandā notikušas daudzas pārmaiņas, taču kopējais stāvoklis un situācija ir iepriekšējā un visnotaļ pozitīva,'' saka Mads Ostbergs.
Uz jautājumu, vai Ostbergu nemulsina fakts, ka ''M-Sport'' nav rūpnīcas atbalsts, atšķirībā no pārējām komandām, norvēģis turpina. ''Protams, tiešais rūpnīcas atbalsts un status komandām dod nopietnu atbalstu un priekšrocības, taču, ja kāds spēs sasniegt nopietnus sasniegumus bez šī rūpnīcas atbalsta, tad tā būs ''M-Sport'' vienība.”
Foto: M-Sport
Neskatoties uz to, ka Ostbergam šosezon ir jauns stūrmanis, pilots atzīst, ka sākotnēji bija grūti pierast pie jaunas balss, jo līdz tam stenogramma tika lasīt zviedru valodā, bet šogad – norvēģu. Taču rezultāti liecina, ka Ostbergs ir sapraties labi ar jauno stūrmani, jo pirmajos divos WRC posmos Ostbergs izcīnījis ceturto un trešo vietu.
''Uzskatu, ka mūsu ekipāžai ir potenciāls un mēs spēsim sasniegt panākumus uz grants seguma. Ceram, ka regulāri varēsim cīnīties par goda pjedestāliem un es beidzot varēšu izcīnīt īsto uzvaru (Ostberga kontā līdz šim ir viena uzvara, kuru viņš izcīnīja 2012.gadā pēc tam, kad diskvalificēja tā brīža uzvarētāju Miko Hirvonenu.),” nobeidz Ostbergs.
Līdz šim 92 WRC startos Ostbergs izcīnījis vienu uzvaru, piecas otrās vietas un deviņas trešās.