profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

M-Sport pārsteidz ar izvēli un nosauc nākamā gada pilotus

Go4speed 30.11.2015 - 13:47 M-Sport pārsteidz ar izvēli un nosauc nākamā gada pilotus
Mads Ostbergs atrgriežas M-Sport. Foto: Citroen Racing

Pirmdien M-Sport rallija komanda paziņoja to pilotu vārdus, kuri komandu pārstāvēs 2016.gadā. Ja pēc ''Citroen'' paziņojuma, ka komanda 2016.gadā WRC nestartēs, bija paredzams, ka Mads Ostbergs varētu pievienoties M-Sport vienībai, tad par otru pilotu bija liela neziņa. Taču pirmdien komanda paziņoja, ka tās vienībā brauks Ostbergs, kur viņa komandas biedrs daudziem par pārsteigumu būs 28 gadus vecais franču pilots Ēriks Kamillī.

Ostbergam, kurš M-Sport pavadīja trīs gadus, tā būs atgriešanās šajā vienībā, bet Kamillī šī būs debija pie WRC stūres, jo līdz šim sportists startējis 10 WRC posmos, bet ne reizi viņš nav braucis ar WRC automašīnu. Taču M-Sport šefs atzina, ka bija patīkami pārsteigts par Kamillī startiem WRC2 ieskaitē. Šogad franču pilots piedalījās astoņos WRC2 rallijos, kur kopā viņš sakrāja 49 punktus, kas viņam deva desmito vietu (labākie rezultāti divas otrās vietas un viena trešā).


Ēriks Kamillī. Foto: Yiannis Christodoulou

Ja bijušais M-Sport komandas pilots Ots Tanaks nākamgad startēs DMACK World Rally Team komandā, tad šobrīd nav zināms, ko darīs otrs bijušais pilots Elfins Evans, kuram, kā atzīst M-Sport komanda, durvis nav aizvērtas, lai arī gan viņam, gan Tanakam šī sezona nebija tā veiksmīgākā.

''Komanda turpina pārrunas ar Evansu, tāpēc pastāv iespēja sadarbībai arī 2016.gadā. Vairāk jaunumu saistībā par Evansu paziņosim vēlāk,” saka kāds komandas pārstāvis.

Šobrīd M-Sport nav atklājuši, uz cik ilgu laiku ār braucējiem parakstīti līgumi, taču avoti ziņo, ka Kamillī varētu būt noslēdzis vairāku gadu līgumu.

''Pēdējos gados esmu nomainījis savu braukšanas stilu, tāpēc redzēsim, kā tas saies kopā ar ''Ford Fiesta'', un vai man gadījumā to stilu nevajadzēs mainīt atpakaļ. Nezinu, cik daudz laika vajadzēs, lai aprastu ar ''Fiesta'', taču, cik atceros, ar šo auto bija ļoti viegli braukt,” tā Mads Ostbergs, kurš šogad WRC kopvērtējumā palika ceturtajā vietā.


Mads Ostbergs pie Ford stūres. Foto: Marcin Snopkowski

''Nākamgad prioritāte būs izzināt to līmeni, kas nepieciešams startēšanai WRC, kā arī būs jāapgūst braukšana ar ''Fiesta WRC'' mašīnu. Zinu, ka auto būs ātrs – ātrākais, ar kādu līdz šim man sanācis braukt. Iešu soli pa solim un centīšos uzlabot savu sniegumu, lai varētu būt pasaules līmeņa rallija braucējs,” saka Ēriks Kamillī

''Zinu, uz ko Ostbergs ir spējīgs, tāpēc ticu, ka viņš var atgriezt M-Sport un Ford uz augstākā pjedestāla pakāpiena. Ir vairāki ralliji, kuros viņš var cīnīties par uzvaru, un tas ir mūsu mērķis. Kamillī WRC pieredze ir ļoti niecīga, taču ļoti ticu, ka viņam ir viss nepieciešamais, lai kļūtu par nākotnes WRC čempionu. Viņš jau ir pierādījis, cik ātri var aprast ar jaunu auto un jauniem apstākļiem. Domāju, ka viņa progress būs ātrs,” tā M-Sport šefs Malkolms Vilsons.

Kā vēlāk twitter atzina WRC Radio balss Kolins Klārks, tad viņam šāds M-Sport lēmums nav pārsteigums, jo pirms tam M-Sport esot atbalstījis divus braucējus bez lieliem atbalstītājiem, tāpēc šoreiz izvēle krita par labu Kamillī, kurš, acīmredzot, komandai var dot arī finansiālu pienesumu.
Komentāri
faateris 30.11.2015 15:46
Esmu pārliecināts, ka abi dod piķi. Un tas visticamāk arī ir iemesls tieši šādam sastāvam.....
Ostbergs un cīņa par uzvaru, mja, vai mēs domājam par vienu un to pašu Ostbergu? Vilsons nedzīvo kādā citā dimensijā?
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png