Mads Ostbergs atrgriežas M-Sport. Foto: Citroen Racing
Ostbergam, kurš M-Sport pavadīja trīs gadus, tā būs atgriešanās šajā vienībā, bet Kamillī šī būs debija pie WRC stūres, jo līdz šim sportists startējis 10 WRC posmos, bet ne reizi viņš nav braucis ar WRC automašīnu. Taču M-Sport šefs atzina, ka bija patīkami pārsteigts par Kamillī startiem WRC2 ieskaitē. Šogad franču pilots piedalījās astoņos WRC2 rallijos, kur kopā viņš sakrāja 49 punktus, kas viņam deva desmito vietu (labākie rezultāti divas otrās vietas un viena trešā).
Ēriks Kamillī. Foto: Yiannis Christodoulou
Ja bijušais M-Sport komandas pilots Ots Tanaks nākamgad startēs DMACK World Rally Team komandā, tad šobrīd nav zināms, ko darīs otrs bijušais pilots Elfins Evans, kuram, kā atzīst M-Sport komanda, durvis nav aizvērtas, lai arī gan viņam, gan Tanakam šī sezona nebija tā veiksmīgākā.
''Komanda turpina pārrunas ar Evansu, tāpēc pastāv iespēja sadarbībai arī 2016.gadā. Vairāk jaunumu saistībā par Evansu paziņosim vēlāk,” saka kāds komandas pārstāvis.
Šobrīd M-Sport nav atklājuši, uz cik ilgu laiku ār braucējiem parakstīti līgumi, taču avoti ziņo, ka Kamillī varētu būt noslēdzis vairāku gadu līgumu.
''Pēdējos gados esmu nomainījis savu braukšanas stilu, tāpēc redzēsim, kā tas saies kopā ar ''Ford Fiesta'', un vai man gadījumā to stilu nevajadzēs mainīt atpakaļ. Nezinu, cik daudz laika vajadzēs, lai aprastu ar ''Fiesta'', taču, cik atceros, ar šo auto bija ļoti viegli braukt,” tā Mads Ostbergs, kurš šogad WRC kopvērtējumā palika ceturtajā vietā.
Mads Ostbergs pie Ford stūres. Foto: Marcin Snopkowski
''Nākamgad prioritāte būs izzināt to līmeni, kas nepieciešams startēšanai WRC, kā arī būs jāapgūst braukšana ar ''Fiesta WRC'' mašīnu. Zinu, ka auto būs ātrs – ātrākais, ar kādu līdz šim man sanācis braukt. Iešu soli pa solim un centīšos uzlabot savu sniegumu, lai varētu būt pasaules līmeņa rallija braucējs,” saka Ēriks Kamillī.
''Zinu, uz ko Ostbergs ir spējīgs, tāpēc ticu, ka viņš var atgriezt M-Sport un Ford uz augstākā pjedestāla pakāpiena. Ir vairāki ralliji, kuros viņš var cīnīties par uzvaru, un tas ir mūsu mērķis. Kamillī WRC pieredze ir ļoti niecīga, taču ļoti ticu, ka viņam ir viss nepieciešamais, lai kļūtu par nākotnes WRC čempionu. Viņš jau ir pierādījis, cik ātri var aprast ar jaunu auto un jauniem apstākļiem. Domāju, ka viņa progress būs ātrs,” tā M-Sport šefs Malkolms Vilsons.
''Zinu, uz ko Ostbergs ir spējīgs, tāpēc ticu, ka viņš var atgriezt M-Sport un Ford uz augstākā pjedestāla pakāpiena. Ir vairāki ralliji, kuros viņš var cīnīties par uzvaru, un tas ir mūsu mērķis. Kamillī WRC pieredze ir ļoti niecīga, taču ļoti ticu, ka viņam ir viss nepieciešamais, lai kļūtu par nākotnes WRC čempionu. Viņš jau ir pierādījis, cik ātri var aprast ar jaunu auto un jauniem apstākļiem. Domāju, ka viņa progress būs ātrs,” tā M-Sport šefs Malkolms Vilsons.
Kā vēlāk twitter atzina WRC Radio balss Kolins Klārks, tad viņam šāds M-Sport lēmums nav pārsteigums, jo pirms tam M-Sport esot atbalstījis divus braucējus bez lieliem atbalstītājiem, tāpēc šoreiz izvēle krita par labu Kamillī, kurš, acīmredzot, komandai var dot arī finansiālu pienesumu.
Ostbergs un cīņa par uzvaru, mja, vai mēs domājam par vienu un to pašu Ostbergu? Vilsons nedzīvo kādā citā dimensijā?