Foto: Yevhen Chervonenko
Velsas WRC rallijs bija noslēdzošais rallijs Alekseja Lukjaņuka stūrmaņa Jevgēņija Červoņenko karjerā. Ekipāža uz šo posmu devās ar cerībām uz labu rezultātu, taču diemžēl rallijs ekipāžai beidzās jau pēc pirmā ātrumposma.
Pirmajā dienā ekipāžai trasē bija jādodas no 46.starta vietas, uzreiz aiz Viljama Vāgnera, kurš startēja ar ''Citroen DS3 R3T''. Bija skaidrs, ka Lukjaņuks, kurš trasē devās ar ''Ford Fiesta R5'', šo sportistu noķers, tāpēc ekipāža nolēma saņemt sodu un nedoties trasē aiz šī braucēja, bet gan aiz spēcīgā Deivida Higinsa, kurš šajā rallijā startēja ar ''Subaru Impreza WRX Sti''.
Taču arī Higinsu Lukjaņuks noķēra, kur kādā no trases vietām no Higinsa auto lidojošs akmens sabojāja Lukjaņuka automašīnas radiatoru.
Lukjaņuks trasē. Foto: Maciej Niechwiadowicz
''Diemžēl rallijs mums neizvērtās tā, kā cerējām. Jau pirmajā posmā no priekšā braucošās mašīnas pa mūsu mašīnas radiatoru trāpīja akmens. Caurums bija liels. Lai tiktu uz finišu, bijām spiesti tur liet iekšā dzeramo ūdeni. Galu galā pirmā posma beigās motors pārkarsa un dzinējam zuda jauda. Nav zināms, cik ilgi dzinējs izturētu šādi strādājot, tāpēc mēs pieņēmām sev smagu lēmumu – izstāties, jo, ņemot vērā soda laiku, otrajā dienā mums trasē būtu jādodas no 48.starta vietas. Ja arī mēs nobrauktu veiksmīgi visus ātrumposmus, līderus mēs nespētu noķert. Papildus tam visam mums būtu jābrauc pa izartu ceļu,'' stāsta Jevgēņija Červoņenko.
''Taču es nenožēloju, ka atbraucu uz šo ralliju. Mēs šo ralliju sākām cienīgi, kur uzrādījām labu rezultātu. Uzskatu, ka startēt WRC posmā ir lielisks veids, kā noslēgt manu profesionālo karjeru. Paldies visiem par atbalstu.''