Foto: Volkswagen Motorsport
Par šādu lēmumu jau iepriekš skeptiski izteicās ''Citroen'' komandas ģenerāldirektore Linda Džeksona, kura atzina, ka tas padarīs neiespējamu franču komandas startēšanu WRC.
''Tas ir absurds,'' saka kādas komandas pārstāvis. ''Uz ko cer FIA? Ka mēs paņemsim budžetu no gaisa? Protams, ja būs 14 posmi, mēs nevarēsim turpināt. Jebkurš ražotājs būs pret to.''
Pirms kalendāra apstiprināšanas FIA prezidents Žans Tods atzina, ka gala lēmumu pieņems FIA. ''Protams, es cienu ražotāju viedokli, taču par posmu daudzumu lēmumu pieņems FIA.''
Foto: Hyundai Motorsport
Tāpat minētajā sēdē tika pieņemti vēl vairāki lēmumi. Nākamgad rallija pirmās divas dienas pa priekšu brauks tā brīža čempionāta līderis. Arī šogad vairums posmos pa priekšu brauca līderis Ožjē, taču līdz šim bija tā, ka, ja kāds WRC braucējs izstājās rallija pirmajā dienā, tad viņš otrajā dienā brauca pirms Ožjē. Taču 2016.gadā tā nebūs un WRC līderis brauks visiem pa priekšu divas dienas pēc kārtas. Ja, piemēram, izstāsies līderis, tad pirmais trasē dosies tā brīža WRC čempionāta otrais ātrākais pilots.
Tāpat tika pieņemts lēmums, ka 2016.gadā Regional Rally Cars (RRC) mašīnām WRC2 klasē tiks samazināts restriktors un mašīnas jauda tiks pielīdzināta R5 mašīnu jaudai. Tāpat nākamgad WRC čempionātā vairs nebūs Production kausa izcīņa.
Tuvāko nedēļu laikā tiks paziņoti ralliju norises laiki.
WRC posmi:
Argentīna, Austrālija, Ķīna, Somija, Francija, Vācija, Velsa, Itālija, Meksika, Monte Karlo, Polija, Portugāle, Spānija un Zviedrija.