Tjerī Noivils. Foto: Hyundai Motorsport
Meksikas WRC posmā ar uzlabotu i20 WRC modeli startēja Hyundai komanda. Kā pēc aizvadītā posma uzskata beļģu pilots Tjerī Noivils, tad mašīnas jaudas uzlabojumi ir jūtami, taču ar to vēl nepietiek, lai varētu cīnīties ar līderiem VW. Tāpat aizvadītajā posmā Hyundai mašīnas izmantoja uzlabotu degvielas iesmidzināšanas sistēmu. Lai arī kopumā Noivils bija apmierināts ar uzlabojumiem, beļģu pilots atzīmēja, ka komandai vēl ir kur pielikt.
''Pozitīvi ir tas, ka mums ir daži uzlabojumi, taču ļoti tie mums nepalīdzēja. Iespējams, mums vēl pietrūkst apmēram 15 Zs,'' saka Tjerī Noivils, kurš Meksikas posmā bija ātrākais četros ātrumposmos.
Tjerī Noivils. Foto: Hyundai Motorsport
''Esam novērojuši, ka tajos ātrumposmos, kur saķere ir zema un jauda nav svarīgākais, mēs esam diezgan ātri. Arī līkumainos ceļos mēs esam ātri, bet citur ir grūti uzrādīt tik labus laikus, kā to spēj Sebastjans Ožjē. “Power Stage” ātrumposmā viņš mūs apsteidza par 5,8 sekundēm, kas parāda to, ka esam tālu no vēlamā ātruma.''
''Domāju, ka pjedestāls Argentīnas posmā ir iespējams, bet kaut kas augstāks būs grūti izdarāms, jo tad man būs daudz jāriskē. Svarīgākais tomēr ir noturēties uz ceļa,'' nobeidz Noivils
Jāpiebilst, ka sezonas vidū Hyundai prezentēs auto ar jaunu motoru.