Kriss Mīke. Foto: ewrc.cz
Vācijas WRC rallijā ļoti tuvu savai pirmajai uzvara WRC bija Citroen pilots Kriss Mīke, kurš savā karjerā kopš 2002.gada WRC startējis tikai 49 reizes. Šī ir pirmā pilnā sezona, kad Mīke brauc rūpnīcas komandā.
Pēc tam, kad avāriju piedzīvoja Sebastjans Ožjē un Jari Mati Latvala, vadībā nonāca Mīke, taču sportists līderis bija tikai 30 minūtes, jo jau nākamajā posmā britu pilots avarēja un izstājās.
Kriss Mīke. Foto: Nico Meyer, ewrc.cz
''Kad uzzināju, ka Latvala ir izstājies, tas neietekmēja manu braukšanu. Jutos komfortabli, tāpēc nākamo posmu sāku ar tādām pašām sajūtām. Diemžēl mans pats pirmais stenogrammas pieraksts bija pārāk optimistisks, kā rezultātā par daudz izslīdēju un trāpīju pa sienu. Tur nebija dubļu, tā bija mana kļūda. Biju ļoti vīlies, jo šis panākums būtu solis uz priekšu manā karjerā, kā arī Citroen turpinātu savu lielisko uzvaru rekordu Vācijas rallijā. Taču tāda ir dzīve. Kopumā no tām brīvdienām varēja paņemt daudz pozitīvā. Ir jāsamierinās ar šo avāriju un jāiet uz priekšu. Esmu noskaņojies iet uz priekšu tik ilgi, kamēr spēšu uzvarēt,'' tā Kriss Mīke.
Lai arī sportists lika vilties visai komandai, Citroen boss Īvs Meitons nenosoda Mīki. ''No vienas puses, protams, esam vīlušies, jo bijām līderi, taču, no otras puses, Mīke paveica lielisku darbu, jo viņš tuvojās savai pirmajai uzvarai. Tagad mums vajag nedaudz laika, lai samierinātos ar to, ka neuzvarējām Vācijā, taču esmu priecīgs un pozitīvi noskaņots par nākotni un Austrālijas posmu,'' iesāk Īvs Meitons.
Mīke pēc izstāšanās. Foto: wrc.com
Meitons atzīst, ka šī avārija neietekmēs lēmumu, kad būs jāizvēlas nākamā gada piloti. ''Šī avārija neko nemainīs. Arī pagājušajā gadā viņš dažos rallijos beigās avarēja, taču es viņu paņēmu komandā. Es tikai skatos uz to, ko viņš dara rallijos, tāpēc esmu priecīgs par to, ko viņš izdarījis. Tā bija tikai maza kļūda, taču uzskatu, ka mēs esam tuvāk un tuvāk tam brīdim, kad viņš izcīnīs pirmo uzvaru.''
Mīkes avārija: