Igaunis Sanders Pērns 2013.gadā JWRC čempionātā ieņēma ceturto vietu. Foto: Timo Anis, ewrc.cz
Nesen Starptautiskā automobiļu federācija (FIA) oficiāli paziņoja, ka 2014. un 2015. gada WRC rallija sezonā Citroen Racing kļūs par Junior WRC automašīnu piegādātāju, kas nozīmē to, ka JWRC tiks braukts ar jaudīgajiem Citroën DS3 R3T spēkratiem.
Jau toreiz sarunā ar Mārtiņu Dzenīti portāls noskaidroja, ka, visticamāk, M-Sport WRC čempionātā varētu rīkot atsevišķu monokausu, kur varētu turpināt braukt ar Ford Fiesta R2 automašīnām.
Tāda izskatīsies Ford Fiesta R2 automašīna Drive DMACK Fiesta Cup kausā. Publicitātes foto
Un tā arī ir noticis, jo M-Sport kopā ar riepu ražotājiem DMACK jaunajiem braucējiem WRC čempionāta ietvaros piedāvās startēt Drive DMACK Fiesta Cup kausā. Visi sportisti, kuri nolems startēt šajā seriālā, tiks apgādāti ar M-Sport rūpnīcā gatavotajām Ford Fiesta R2 automašīnām.
Pavisam kopā šajā seriālā tiks aizvadīti pieci posmi, kas notiks Eiropā. Pirmais posms paredzēts Portugālē, un kopvērtējuma uzvarētājs tiks pie iespējas 2015. gadā ar Ford Fiesta R5 automašīnu aizvadīt pilnu sezonu WRC2 čempionātā.
Taču ir viena ļoti būtiska atšķirība - ja dalība JWRC čempionātā varētu maksāt apmēram 260 000 eiro, tad Drive DMACK Fiesta Cup kausā šī summa būs daudz mazāka - nepilni 120 000 eiro.
Pagājušā gada JWRC čempions Pontus Tīdemans. Foto: ewrc.cz
''Drive DMACK Fiesta Cup kauss piedāvās rentablu veidu, kur būs iespēja braukt pasaules talantīgākajiem jaunajiem braucējiem. Šī balva, kuru piedāvāsim uzvarētājam, nozīmē to, ka mūs sagaida sīvas un neprognozējamas cīņas visa gada garumā. Ar nepacietību gaidu, ko jaunie braucēji parādīs,'' tā M-Sport šefs Malkolms Vilsons.
Jāatgādina, ka pagājušajā sezonā JWRC čempionātā, kur tobrīd vēl tika braukts ar Ford Fiesta R2 automašīnām, startēja deviņas ekipāžas. Visticamāk, šogad dalībnieku skaits JWRC būs vēl mazāks.