Malkolms Vilsons un Josts Kapito. Foto: motorsport.com
Minētajā izdevumā tika teikts, ka VW grasās protestēt pret to, ka Roberts Kubica rallijos drīkstēs izmantot ātrumu pārslēgu (lāpstiņas), kas atradīsies pie stūres (līdzīgi kā F1).
Roberts Kubica šogad WRC startēja ar Citroen automašīnu. Foto: ewrc.cz
Taču, kā atklāja M-Sport komandas vadītājs Malkolms Vilsons, tad par protestu šajā gadījumā neiet runa. Portālam Rallye Magazin Vilsons atklāja, ka VW esot pieprasījuši informāciju par to, ka šī sistēma atbilst noteikumiem un nedod nekādas priekšrocības.
''Tad, kad par šo jautājumu bija balsojums, 13 no 14 balsotājiem bija par šādu ātruma pārslēgšanas sistēmu Kubicas automašīnā. VW komandas vadītājs Josts Kapito vēlējās pārliecināties, ka šī modifikācija Kubicam nedos pārsvaru pār citiem braucējiem. Taču šis jautājums skaitās kā formalitāte, jo šogad Kubica, startējot WRC2 čempionātā, izmantoja tieši tādu pašu FIA atļautu sistēmu Citroen automašīnā. Līdz ar to nekādas problēmas un jautājumi saistībā ar šo sistēmu nav. Mēs ar nepacietību gaidām, kad varēsim redzēt Kubicu pie Ford Fiesta RS WRC automašīnas stūres,'' tā Malkolms Vilsons.