Adriens Formo un Arturs Ozoliņš. Foto: Hyundai Motorsport
Pagājušajā gadā jau rakstījām, ka latvietis Arturs Ozoliņš pārstāv Hyundai rūpnīcas komandu, būdams inženieris Hyundai komandā. Pagājušajā gadā viņš bija inženieris vairākiem braucējiem, tajā skaitā Esapekam Lapi, kurš Zviedrijas WRC izcīnīja uzvaru.

Arturs Ozoliņš un Esapeka Lapi. Foto: Hyundai Motorsport
Sākoties jaunajai sezonai, portāls Go4speed noskaidroja, ka Ozoliņš turpina darbu Hyundai, šobrīd būdams Adriana Formo sacīkšu inženieris.
Noslēdzoties šīs sezonas pirmajiem diviem WRC posmiem, portāls Go4speed uz garāku sarunu aicināja Arturu, lai kopā atskatītos uz aizvadīto sezonu un ieskatītos jaunajā.
Pēdējo reizi ar Tevi runāju pēc 2024.gada Zviedrijas WRC, kad uzvaru svinēja tavs pilots Esapeka Lapi. Zinot, ka viņš neaizvadīja pilnu sezonu, cik posmos tu vēl pagājušajā sezonā strādāji kā sacensību inženieris?
Es izlaidu Portugāles, Sardīnijas posmus, kuros brauca Dani Sordo, kā arī Grieķijas ralliju. Sordo tajos posmos bija savs inženieris, bet es strādāju ar Esapeku Lapi un Andreasu Mikelsenu. 
Ozoliņš (pa kreisi) sarunā ar Mikelsenu un Hyundai vadītāju Sirilu Abitebulu. Foto: Hyundai Motorsport
Šajā rallijā bija izvēlēti daudzi ātrumposmi, kurus pat nezināju. Patīkami pārsteidza, ka dažos ātrumposmos bija pieejama tāda konfigurācija, kas lika pašam aizdomāties, ka gribētos kādreiz tos izbraukt, ja tur kādreiz notiks rallijs (smaida). Kopumā man bija zināms, kāds tas rallijs varētu izskatīties. Diemžēl manam braucējam (Lapi), šis rallijs neizvērtās tā, kā gribētos, jo līdz šim posmam viņš automašīnā nebija sēdējis ilgu laiku (kopš Kenijas WRC). Kamēr viņš iegāja ritmā, bija jau par vēlu. Pēc piektdienas, kad Lapi finišēja 10.vietā, sestdien viņš bija spiests tīrīt ceļu, kas bija ļoti sarežģīti, it īpaši Latvijā, kur tobrīd bija ļoti sauss.
Bet kopumā no tavām sajūtām – WRC posms Latvijā, netālu no tavām mājām, apkārt latviešu valoda. Laikam sajūtas tādas īpašas.
Protams, šīs sajūtas bija ļoti īpašas. Viss apkārt pazīstams, fonā latviešu valoda. Kad visu gadu esi projām citās valstīs, bet te, atbrauc uz Latviju, bija ļoti patīkamas emocijas. Ceru, ka varēsim kādreiz šeit nākotnē vēlreiz atgriezties.
Dainis Politiko, Ozoliņš un Edgars Andžāns. Foto: No personīgā arhīva
Tas, ko uzreiz varu teikt, tad dzirdēju ļoti daudz pozitīvas atsauksmes – gan no braucējiem, gan no inženieriem un mehāniķiem, gan no citiem iesaistītajiem. Servisa parks pie atklātas jūras, tas daudziem ļoti patika. Esam iepriekš bijuši ostu piestātnēs, bet tā, ka servisa parks ir pie pašas jūras, kas vēršas plašumā, tā vēl nebija bijis. Tas bija ļoti forši. Daudzi tiešām bija pārsteigti par augsto organizēšanas līmeni, tāpēc es personīgi dzirdēju daudz pozitīvu atsauksmju.

Arturs Ozoliņš un Valsts prezidents Edgars Rinkēvičs ''Tet Rally Latvia''. Foto: Dāvis Doršs, Valsts prezidenta kanceleja
Man laikam visspilgtāk palicis atmiņā Zviedrijas WRC, kur mans pilots uzvarēja. Neteiktu, ka tālāk man tā sezona bija ļoti izdevusies, jo man bija darbs ar komandas trešajiem pilotiem. Noteikti atmiņā palicis Polijas WRC rallijs, kur pirms izšķirošās dienas Andreas Mikelsens bija otrais, taču pārsists ritenis noslēdzošajā dienā neļāva šo ralliju pabeigt uz pozitīvas nots. Ir bijuši vairāki ralliji, kur mums brīžiem ir gājis labi, bet tā visspilgtāk atmiņā palicis Zviedrijas WRC.

Foto: Hyundai Motorsport
Jā, noteikti. Mēs jau testos strādājam divos virzienos, kad tu startē pa segumu, kas nav tīrīts, un vēlāk, kad jau segums ir iztīrīts. Abos gadījumos tie regulējumi un nianses ļoti pamainās. Arī pašā rallijā, kad brauc otro reizi, tev jau jāstrādā ar citiem regulējumiem, jo apstākļi mainās nepārtraukti un tev jau laicīgi jāspēj tiem pielāgoties, tāpēc tie regulējumi bieži tiek mainīti pēc situācijas, nevis pēc plāna, ko esi izstrādājis. Pēc tāda izstrādātā plāna mēs noteikti startējam pirmās dienas pirmajā aplī, bet otrajā aplī jau vadāmies pēc situācijas un apstākļiem. Ja pamainās laikapstākļi, tad arī tas izstrādātais plāns mainās ļoti būtiski.
Piemēram, tavs braucējs pirmajā dienā startē no beigām (starp Rally1 braucējiem), bet otrajā dienā - pašā sākumā. Cik daudz, ja tā var izmērīt procentos, tas viss pamainās, ko esat gatavojuši?
Neteikšu, ka tas viss mainās pilnībā, bet, ja mēs skatāmies no tāda regulējumu viedokļa, tad par kādiem 10% tas viss pamainās. Ir pat ralliji, kur starp pirmo un otro apli regulējumi mainās 5-10% robežās. Bet ir gadījumi, kad starp dienām, un pat arī apļiem, tie regulējumi pamainās pat no 20 – 40%. Tas viss ir atkarīgs no dažādām situācijām, apstākļiem. Beigās, kad rallijs beidzās, var redzēt, ka tā izmaiņa, ar ko sākām braukt, ir diezgan liela.

Foto: Hyundai Motorsport
Grūti tā pateikt. Kanāriju salās vēl neesam bijuši. Tas, kas ir zināms, tad šis rallijs ir ļoti līkumains, kur bieži vien riepas tiek pārkarsētas. Šajā rallijā tieši riepu pārkaršana būs tā galvenā problēma. Un arī šeit ir jāmāk tas auto saregulēt tā, lai tās priekšējās riepas nepārkarst. Un, ja parādās neliels slapjums, tad tas regulējums var diezgan pamainīties.
Ozoliņš un Lapi. Foto: Hyundai Motorsport
Jā, man jau iepriekš bija noslēgts vairāku gadu līgums ar komandu, kuru noslēdzu, kad jau atnācu strādāt uz Hyundai.
Tuvojoties jaunajai sezonai, Tu jau zināji, ar kuru pilotu strādāsi 2025.gada sezonā?
Parasti ir tā, ka pēc sezonas menedžmenta cilvēki savā starpā un ar braucējiem, inženieriem pārrunā, kā aizritēja 2024.gada sezona, vai visiem viss apmierina, un tad tiek spriests par jauno sezonu, ko varbūt vajag pamainīt, uzlabot. Par cik Ots Tanaks un Tjerī Noivils nolēma paturēt savus inženierus, tad bija diezgan loģiski, ka trešajam braucējam inženieris būšu es.

Adriens Formo un Arturs Ozoliņš. Foto: No personīgā arhīva
Jā. Ja kāds no viņiem pateiktu, ka grib mainīt inženieri, tad komanda skatītos, ko var piedāvāt no saviem esošajiem resursiem.
Savu pirmo darba dienu kopā ar Formo, cik noprotu, aizvadīji 2024.gada izskaņā, kad Francijā notika rallijs.
Jā, tas bija mūsu pirmais kopīgais treniņa rallijs. Pirmais rallijs ar jaunām riepām, pirmais rallijs ar nehibrīda automašīnu un pirmais rallijs ar jaunu braucēju. Tas bija labs treniņš pirms Montekarlo WRC un labs iesākums jaunajai sezonai.

Foto: No Adriena Formo personīgā arhīva
Rezultāts bija ļoti labs. Domāju, ka tas rezultāts veidojās vairāk no tā, cik ātri viņš spēja adaptēties un cik mēs ātri kopā spējām atrast pareizos regulējumus. Mums tas diezgan labi izdevās, lai arī rallijs galīgi nebija viegls, un tur bija daudz jāspēlējas gan ar riepām, gan regulējumiem. Svarīgi bija tas, ka viņš visa rallija laikā spēja braukt vienmērīgi ātri, nevis izšaut divos vai trijos ātrumposmos. Lai uzvarētu rallijā, sniegumam ir jābūt vienmērīgam visu laiku.
Pastāsti, lūdzu, tas, ka tagad visi brauc ar citām riepām, tas tavā darbā kaut ko ļoti radikāli pamaina? Saprotu, ka braucējiem tas viss ir savādāk, bet tev, kā inženierim, arī tas daudz ko pamaina ikdienas darbā?
Kaut kā tā filozofija noteikti mainās. Šobrīd mēs vēl tikai mācāmies un ievācam to informāciju par jaunajām riepām. Piemēram, uzliekot Hankook mīkstā sastāva riepas, tad kaut kādos konkrētos apstākļos viņas nedaudz strādā savādāk nekā Pirelli. Ja Pirelli labāk strādā kaut kādā noteiktā lietā, tad, piemēram, Michelin un Hankook strādā labāk kaut kur citur. Nav tas viss tik ļoti dramatiski, bet nianses ir, pie kurām ir jāpierod un jāizprot. Redzēsim, kā ar jaunajām riepām veiksies grants rallijos, kuros vēl rallija režīmā neesam startējuši.
.jpg)
Foto: Hyundai Motorsport
Man šis bija jau kāds ceturtais vai piektais Montekarlo rallijs, un jāsaka, ka šis bija sarežģītākais rallijs pēdējos četros piecos gados. Laikapstākļi bija diezgan neprognozējami. Viens piemērs. Gravel Crew mums svētdien no rīta iesniedza savu informāciju, ko viņi pārbaudīja agri no rīta, kad trase vietām bija slapja, bet vēlāk tā piesala, un tas viss pilnībā visu izmainīja. Daudzās vietās bija melnais ledus. Šis rallijs ir ļoti neprognozējams.
Tas Power Stage ātrumposms bija interesants – trases lielākā daļa sausa, bet kalna galā ledus un sniegs.
Šis bija kārtīgs pārbaudījums. Sākums sauss, kur tu noteikti gribētu braukt ar slikiem, bet kalna galā divi līdz trīs kilometri ir klāti ar sniegu un ledu, un tad tev ir jāizdomā kompromiss, kādas riepas likt labāk. Mēs pat tā smejoties runājām, ka ātrumposmā varētu uzrādīt labākus rezultātus, ja līdzi būtu paņemtas četras rezerves riepas, kuras posma laikā attiecīgajā brīdī samainītu uz īstajām, kas beigās ļautu uzrādītu labāku rezultātu (smejas).

Adriens Formo. Foto: Hyundai Motorsport
Riepu izvēle bija mans un Formo kopīgs lēmums. Esmu tas cilvēks, kurš Formo nodod to informāciju, ko esmu savācis no visiem pārējiem iesaistītajiem cilvēkiem. Mēs jau testos veidojām tādu kā riepu matricu, kur mēģinām salikt, kura riepa kādos laikapstākļos un par cik sekundēm uz kilometru būs ātrāka. Šo visu informāciju, ko iegūstam testos, mēģinām simulēt jau rallija apstākļos, skatoties uz ātrumposmiem, laikapstākļiem. Dati no testiem ir daudz, un tad tev sacensību laikā konkrētajā brīdī jāspēj tā visa testos iegūtā informācija (un arī rallija laikā) salikt kopā. Papildus tam man regulāri ienāk informācija par to, kādi ir konkrētie apstākļi trasē, cik daudz var mainīties ceļš u.t.t. Tad to visu saliekot un apkopojot kopā, man ir jāpieņem lēmums, kādas riepas varu ieteikt braucējam (Formo). Gala lēmums būs viņa, taču es nāku klajā ar visu apkopoto un izanalizēto informāciju. Par cik rallija laikā sportisti servisa parkā ir vairākas reizes, tad šādi lēmumi man rallija laikā četrās dienās ir jāpieņem vairāki.
Bet tāpat noteikti var sanākt tā, ka, apkopojot un izanalizējot visu informāciju, kas liekas tobrīd loģiska un pamatota, inženieris pilotam iesaka riepu izvēli, abi pieņem lēmumu, bet beigās tāpat var aizšaut greizi.
Jā, Montekarlo viss ir iespējams (smejas). Tur tie laikapstākļi bieži mainās ik pa minūtēm. Nekas nav akmenī iecirsts.

Foto: Nicola Potente
Laikam vienu reizi mūsu domas pamainījās, jo pēdējā brīdī piezvanīja Gravel Crew un pamainīja to viedokli, ko mēs jau bijām izlēmuši, tāpēc pēdējā brīdī servisa parkā notika liela rosība. Jo jāsaprot tas, ka ir svarīgi atrast tās riepas, kas nestrādās tikai vienā ātrumposmā, bet strādās divos vai trijos posmos.
Iepriekš tu man teici, ka pirms rallija pats kopā ar citiem komandas darbiniekiem izbraucat visus ātrumposmus, lai gūtu pilnīgāku priekšstatu. Arī šogad dari to pašu?
Jā, pirms rallija izbraucām visus ātrumposmus, jo tas ir ļoti svarīgi. Tobrīd varam paanalizēt asfaltu, lai saprastu, cik tas asfalts būs abrazīvs, cik vietās viņš paliks dubļains, kur tas segums var piesalt u.t.t. To visu mēs apkopojam un tad izmantojam rallija laikā, plānojot gan regulējumus, gan riepu izvēli.
Tad apkopojot visu sanāk tā, ka riepu izvēle un plānotie regulējumi katrai sekcijai ir atkarīgi no tā, kā Tu visu saliec kopā no vairākām iesaistītajām pusēm un no sava redzētā trases iepazīšanas laikā?
Jā, šos visus starpposmus man operatīvi jāsaliek kopā, jāizanalizē un jāpiedāvā pilotam. Bieži vien ir tā, ka it kā jau viss gatavs, bet tad Hankook pēdējā brīdī nāk ar kaut kādām savām idejām, izmaiņām. Tad man tas viss ātri ir jāizanalizē un jāskatās, vai varam kaut ko pamainīt vai nē. Protams, visas komandas paralēli vēl skatās, kādas riepas izvēlas citu komandu piloti, bet arī tur dažreiz gadās kādi pārsteigumi, kad it kā uzliek vienas riepas, bet beigās brauc ar citām. Līdz ar to apstākļu un iespējamo variantu ir ļoti daudz, un svarīgi ar vēsu galvu pieņemt lēmumu, kas varētu nest vislabāko rezultātu. Ir daudz informācijas, un ir jāmāk šķirot, kas var noderēt, bet, kas nē.
.jpg)
Adriens Formo un Arturs Ozoliņš. Foto: Hyundai Motorsport
Galvenais ir tas, ka tam lēmumam jau jābūt sagatavotam iepriekš. Ņemot vērā, ka informācijas ir daudz, pie tā visa visu laiku ir jāstrādā. Tu nevari par riepu izvēli sākt domāt pēdējās desmit minūtēs. Par riepām es jau domāju, pirms mašīna iebrauc iekšā servisa parkā. Informācijas apjoms ir liels, kurš ir jāizanalizē. Kad esi salicis versiju A vai versiju B, uz kuru tu iesi, tad gala lēmums parasti pienāk pēdējā brīdī, tāpēc neteiktu, ka tā panika ir liela. Parasti cenšos jau visu laicīgi izdomāt, sagatavot braucēju, kādas riepas izvēlēsimies, un arī mehāniķiem jau iedot uzdevumu, kuras riepas, visticamāk, izvēlēsimies.
Laikam sāpīgākais, kas varētu notikt, ka izdomājat stratēģiju, pieņemat lēmumu, dodaties uz ātrumposmu, un pēkšņi sāk līt vai snigt, kas automātiski nozīmē, ka viss izdarītais darbs, iespējams, ir vējā.
Jā, tā var būt (smejas). Tas ir komandas darbs, tāpēc tev ir jātic, ka tas, kurš ir atbildīgais par laikapstākļiem, būs pieņēmis pareizu lēmumu. Arī viņiem ir atbildīgs un smags darbs, analizējot tos visus laika modeļus. Tur arī ir sava zinātne, kā noteikt, būs vai nebūs sniegs/lietus, cikos būs/nebūs. Arī viņi strādā un informāciju sagatavo laicīgi.

Foto: Hyundai Motorsport
Jā, protams, tas arī paralēli jākoordinē. Gan regulējumi, gan pašas mašīnas pārbaude, lai viss būtu kārtībā un vai kādas detaļas nav jāmaina. Paralēli jāskatās, vai nav kādas tehniskas problēmas kādiem citiem mūsu komandas braucējiem. Ja redzi, ka, piemēram, kādam ir problēmas ar kādu mezglu vai detaļu, tad tev attiecīgi tam jāpievērš lielāka uzmanība un viss ir jāpārbauda mana pilota automašīnai.
Tas darba apjoms servisa parkā izklausās tev ir gana liels. Regulējumi, riepas, citas lietas.
Jā, tā ir. Tagad šajā amatā strādāju jau trešo sezonu, bet ar katru ralliju jau paliek nedaudz vieglāk un tu jau zini, kas, ko, kā. Izklausās traki, bet ar katru ralliju tu jūties komfortablāk un tā informācijas apkopošana un analizēšana notiek ritmiskāk un vieglāk, nekā varbūt sākumā.
Neskatoties uz tavu aprakstu par darba pienākumiem, atbildību un pareizajiem lēmumiem, tavs braucējs Formo Montekarlo izcīnīja 3.vietu, būdams labākais no Hyundai braucējiem. Acīmredzot viss tika izdarīts pareizi. Kā viņš pēc rallija reaģēja uz jūsu tādu pirmo nopietno kopīgo ralliju?
Viss bija kārtībā. Viņš bija apmierināts par mūsu kopējo sadarbību un pozitīvi noskaņots. Protams, vienmēr var jau labāk. Lai arī rezultāts kopumā bija pozitīvs, kāda viena vai divas kļūdiņas bija, kur pazaudējām laiku un kur varēja izdarīt lielāku spiedienu uz Toyota braucējiem. Taču mūsu mērķis nebija šajā rallijā braukt uz visiem 100%, tāpēc rezultāts bija labs.

Foto: Hyundai Motorsport
Katrs braucējs kā personība ir savādāks. Man, par laimi, nav bijis neviens tāds pilots, ar kuru būtu grūti sastrādāties. Visi vienmēr ir atvērti. Gatavi gan uzklausīt mani, piedāvāt savu redzējumu. Visi viņi ir profesionāļi. Ar katru tikšanās reizi mūsu attiecības uzlabojas, jo iepazīstam viens otru vairāk. Kopumā viss ir kārtībā.
Tad tu visu sezonu būsi Formo inženieris?
Cerams (smejas). Bet jā, plāns ir kopā strādāt visos rallijos, kā arī plānoju aizbraukt uz kādiem testiem.
Kā tagad paiet tava darba ikdiena, kad nav rallijs?
Ir daudz dažādu sapulču. Viena no galvenajām sapulcēm ir par tehniskajām lietām rallija laikā, tad ir atsevišķas sapulces ar braucējiem, kur runājam gan par aizvadīto posmu, gan arī pastāstām, kā gatavosim automašīnas nākamajam rallijam, kādas būs izmaiņas, ko mainīsim u.t.t.. Paralēli darbs pie treniņu plāna, ko plānosim izmēģināt u.t.t. Pats vairs mašīnu neskrūvēju, bet ir daudz citu atbildīgu darbu.
Pēc Montekarlo WRC sekoja Zviedrijas rallijs, kurš tādā ziņā uz papīra liekas daudz vieglāks, jo nav sarežģītas riepu izvēles. Darba Zviedrijā bija mazāk nekā Montekarlo?
Zviedrijas rallijs ir unikāls visā kalendārā. Jā, kā tu saki, šeit bija tikai viena riepu izvēle, bet tomēr šī ziemas riepa uzvedās nedaudz savādāk nekā Pirelli. Līdz ar to visiem bija viena riepa un apstākļi bija vienādi. Protams, salīdzinot ar Montekarlo WRC, tā informācijas plūsma bija mazāka, bet neteiktu, ka darba bija mazāk. Pilotam šis bija pirmais ziemas rallijs ar Hyundai, pirmais ziemas rallijs ar jaunām riepām, tāpēc visu laiku kaut ko centāmies uzlabot un virzīties uz priekšu. Tagad arī dosimies uz Kenijas WRC, kur arī viss būs pirmo reizi ar jauno riepu.

Foto: Hyundai Motorsport
Rallijs iesākās labi, bet diemžēl nenoslēdzās labi. Arī Formo šis nebija tas veiksmīgākais rallijs. 12.posmā viņš bija spiests apstāties, lai aiztaisītu ķiveri. Diemžēl nākamajā posmā, cenšoties atgūt zaudēto, viņš iebrauca kupenā, kur tika zaudēts daudz un rallijs principā bija beidzies. Varbūt nevajadzēja tik ātri un strauji censties atgūt zaudēto, bet nu laiku atpakaļ vairs nepagriezīs.
Cik lasīju, tad arī noskaņojums komandā šobrīd nav tas labākais.
Jā, komandas noskaņojums nav tas labākais pēc diviem aizvadītajiem posmiem, jo esam šobrīd iedzinējos, taču sezona vēl ir gara un jāiet uz priekšu. Jāmēģina uzlabot komandas sniegums.

Foto: Hyundai Motorsport
Jā, mums šogad mašīnām ir uzlabojumi, tāpēc mēs šo ''Hyundai i20 N Rally1'' saucam par Evo jeb uzlaboto versiju, kur izspēlējām vairākus džokerus, galvenokārt balstiekārtā un šasijā. Principā, jā, šī ir cita mašīna, bet, ņemot vērā, ka mēs šo jauno modeli pirms Kenijas WRC nevarējām kārtīgi izmēģināt, un, ņemot vērā, ka Kenijas WRC rallijs vairāk ir kā izdzīvošanas rallijs, tad komanda nolēma, ka startēsim ar iepriekšējo balstiekārtu, ar kuru mums nebija problēmas. Līdz ar to drošības pēc tika nolemts šajā rallijā izmēģināt jau pārbaudītas vērtības, lai arī ātruma ziņā šis vecais modelis varbūt nebūs tik ātrs, cik jaunais.
Ja paņemam par piemēru kādu klasisku ralliju (Portugāli, Somiju, Igauniju) un šo Kenijas ralliju. Vai automašīnas tiek kaut kā sagatavotas savādāk? Piemēram, izmantojat kādus savādākus, izturīgākus mezglus?
Jā, noteikti. Tās pašas aizsargpannas ir savādākas, biezākas. Arī balstiekārtā daži mezgli ir savādāki, ar papildus aizsargiem. Papildus dzesēšanas lietas. Tāpat tiks izmantoti tā saucamie snorkeļi, kas palīdzēs automašīnām pārvarēt sarežģītus apvidus posmus, neļaujot ūdenim un putekļiem iekļūt dzinējā. Līdz ar to, jā, automašīnas šim rallijam tiek gatavotas savādāk, jo šis ir ļoti smags un prasīgs rallijs. Arī automašīnas sagatavošana šim rallijam bija ilgāka nekā parasti.

Foto: Hyundai Motorsport
Jā, svētdien un pirmdien veicām inženieru trases pārbaudi, iepazīšanos. Izbraucam, pierakstām visu, kur smilšains, kur akmeņi, kur platāks ceļš, kur šaurāks. Otrdien dokumentu diena, mašīnas pārbaude. Tāpat ar braucēju izrunāsim visas nianses, ieteiksim savu vīziju, izrunāsim plānu, un trešdien jau tiks aizvadīts Shakedown posms.
Kādus laikapstākļus šogad sola?
Nu šobrīd mums automašīna vairāk ir sagatavota lietus apstākļiem. Šogad sola vairāk lietu, bet bieži tie laikapstākļi var pamainīties. Ja lietus nebūs, tad noteikti sportistiem būs jācīnās ar tām saucamajām fesh-fesh smiltīm, kas ir smalka smilts jeb putekļi, kuros auto var viegli nogrimt. Kenijas rallijam šādas smiltis ir ļoti raksturīgas. Ja nav bijis lietus, tad būs sarežģīti apstākļi. Protams, arī mašīnas sagatavošana lietum un fesh-fesh smiltīm diezgan atšķiras, tāpēc būs jāspēj ātri reaģēt. Būtu labi, ja nedaudz uzlītu. Šobrīd mūsu sinoptiķis saka, ka, iespējams, piektdien un sestdien vietām varētu uzlīt. Redzēsim.
.jpg)
Foto: Edgars Leonovs
Un kad pats plāno piedalīties kādās rallija sacensībās? Vasaras vidū būs rallijsprints Talsi.
Jā, Talsos ļoti gribētos braukt, bet diemžēl šis posms pārklājas ar Grieķijas WRC. Iespējams, varētu piedalīties rallijā Cēsis.
Paldies, Artur, par ļoti interesanto sarunu un, lai Tev un Formo veicas Kenijā!
Paldies. Veiksme tiešām noderēs.