Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
''Hyundai'' komanda Zviedrijas WRC startēja ar būtiski uzlaboto ''Hyundai i20 N Rally1'' modeli. Taču nesen komanda paziņoja, ka tā Kenijas WRC, kas ir ļoti prasīgs pret automašīnu, atgriezīsies pie vecā un pārbaudītā modeļa.
"Neesmu cilvēks, kas tic attaisnojumiem, bet mēs šos uzlabojumus neprojektējām sniegam un ziemas rallijam," portālā DirtFish citēts ''Hyundai'' komandas vadītājs Sirils Abitebuls. "Mēs to visu izdarījām, lai pielāgotos apstākļiem, ar kuriem saskarsimies: grants, asfalts, līdzena grants. Tāpēc, jā, atvainojiet, jautājiet man par šo atkal Somijā, Čīlē. Runāsim par to tur, jo tieši šiem apstākļiem mēs veicām šos uzlabojumus.''
Portālā wrc.com Abitebuls piebilda, ka "Čempionāts mums nav iesācies pareizajā virzienā. Mums nav nepieciešami lieli uzlabojumi, lai mainītu situāciju. Mums jākoncentrējas uz to, lai aizvadītu ''tīru'' ralliju, sākot jau ar Kenijas posmu, kas būs lieliska iespēja tur uzrādīt labākus rezultātus nekā iepriekš (pēdējo reizi kāds no Hyundai braucējiem, kurš Kenijas WRC kāpis uz goda pjedestāla, ir Tanaks (2021.gadā))."
"Jā, mēs atgriežamies pie vecā auto," sacīja 2019. gada WRC čempions Ots Tanaks. "Vienkārši tāpēc, lai zinātu, ka uzticamība ir nodrošināta. Tas ir tāds rallijs, kur uzticamība ir prioritāte, un ar 2024.gada automašīnu tā bija.''

Foto: Jaanus Ree / Red Bull Content Pool
saka Tjerī Noivils.
Tanaks uzskata, ka uzlabotajai automašīnai noteikti vajadzētu būt labākai, taču viņš nav pārliecināts, ka Zviedrijā no automašīnas tika iegūts tas labākais.
''Kad auto strādā, ar to ir patīkami braukt. Tagad svarīgākais ir tas, kā to visu salikt kopā. Tas viss vēl ir pavisam svaigs, tāpēc būs nepieciešams nedaudz laika, lai atrastu optimālos regulējumus.''
Jāatzīmē, ka sezonas pirmajos divos posmos divas dubultuzvaras svinējusi Toyota komanda.
Kopvērtējums:
