Jau iepriekš tika ziņots, ka ''Hyundai'' Zviedrijas WRC startēs ar uzlaboto ''Hyundai i20 N Rally1''. Sīkāka informācija par ''Hyundai'' uzlaboto ''i20 N Rally1'' apzināti tiek turēta noslēpumā.
''Nezinu, kas mainīsies,'' portālam DirtFish noslēpumaini sacīja Tjerī Noivils. ''Cerams, ka auto vienkārši brauks labāk. Varbūt tas būs nedaudz modernizēts, cerams. Bet pagaidām uzskatu, ka ir labas sajūtas ar tiem dažiem uzlabojumiem, ko esam testējuši. Cerams, ka mēs to varēsim apstiprināt arī sacensībās.''
FIA ir apstiprinājis izmaiņas, kas, domājams, galvenokārt attieksies uz balstiekārtu un transmisiju, taču šāds noslēpumainības līmenis liek domāt, ka ''Hyundai'' ir sagatavojis kaut ko, ko uzskata par īpašu, slēpjot to ne tikai no žurnālistiem, bet galvenokārt no ''Toyota''.
Arī Ots Tanaks pieturējās pie tā paša, pie kā Noivils, taču viņš piebilda, ka šis nav gluži jauns auto. ''Tas ir tas pats automobilis, tikai izmantoti daži džokeri,'' saka Ots Tanaks. ''Bet cerams, ka tas ir labs virziens, tāpēc tas man palīdzēs. Neesmu pārliecināts, ka mēs dabūjām visu, ko vēlējāmies, bet domāju, ka diezgan daudz lietas tiks uzlabotas, salīdzinot ar to, kas mums bija līdz šim.''
Uz jautājumu, ko viņš vēlētos no automašīnas, Tanaks norādīja uz labāku mašīnas vadāmību.
Foto: Hyundai Motorsport
''Protams, nevaru jums atklāt visas detaļas, bet jūs varēsiet diezgan ātri ieskatīties homoligācijas dokumentos. Taču varu teikt, ka šī acīmredzot ir lielākā evolūcija kopš brīža, kad mēs ieviesām šo jauno automobiļa paaudzi,'' saka ''Hyundai Motorsport'' komandas vadītājs Sirils Abitebuls.
''Tas ir liels solis, jo īpaši attiecībā uz vājumu, kas mums bija transmisijā un transmisijas paketes uzticamībā. Bet arī vispārējā automobiļa kinemātikā, lai atrastu labāku saķeri. Mēs zinām, ka mūsu automašīnai šīs saķeres un veiktspējas problēmas pietrūka īpaši uz gludas grants, kā arī zemas saķeres apstākļos, un tas ir liels solis. Redzēsim, kā tas izpaudīsies.''