Pasaules rallija čempions Tjerī Noivils ir mudinājis savus Hyundai komandas biedrus ņemt vērā komandas mērķus, nevis savus.
Lai gan Noivils kļuva par pirmo Hyundai pilotu, kurš 2024. gadā izcīnīja čempiontitulu, līdera Ota Tanaka avārija Japānas rallija noslēdzošās dienas rītā deva ''Toyota'' iespēju, kuru tā galu galā arī izmantoja.
Pirms avārijas Tanakam vēl bija nelielas izredzes atņemt braucēja titulu komandas biedram Noivilam, un Tanaks uzrādīja ātrumu, kas, pēc Hyundai komandas vadītāja Sirila Abitebula teiktā, bija pārāk ātrs, ņemot vērā Hyundai ražotāju mērķi šajā liktenīgajā posmā.
Foto: Marek Felt
Pirms 2025. gada sezonas Noivils aicinājis komandas biedrus neļaut saviem personīgajiem mērķiem apsteigt komandas mērķus.
''Acīmredzot, mums ir jāmācās no tā, kas notika Japānā,'' portālam DirtFish atklāj Tjerī Noivils. ''Ja mēs to nedarīsim, tā būs kļūda. Domāju, ka nebija acīmredzamākas situācijas par Japānu. Ja mēs no tās nemācīsimies, nezinu, ko varu darīt. Mums jāspēlē spēle, tas ir svarīgi.''
''Mums bija visas kārtis, lai Japānā gūtu labus panākumus. Tur bija Hyundai priekšsēdētājs, tur bija lielais priekšsēdētājs. Un mēs to visu sabojājām.''
Foto: Gary Fothergill
''Domāju, ka mēs būtu izcīnījuši uzvaru Toyota pilsētā – gan ražotāju kausā, gan pilotu ieskaitē. Diemžēl beigās mums ir tikai braucēju tituls, tāpēc zaudējām ražotāju titulu. Būtībā biju vīlies par visu komandu, jo viņi ļoti cerēja uz to. Tu visu gadu strādā, lai to sasniegtu, un beigās tas viss beidzās vienā līkumā.''
''Mēs visi esam pieļāvuši kļūdas, un es nevienu neapvainoju, bet varbūt stratēģijas ziņā vajadzēja būt spēcīgākam, skaidrākam ieguldījumam.''
Gaidāmajā sezonā Hyundai ir veikusi vairākas stratēģiskas izmaiņas, komandas vadītāja amatā atgriežoties Pablo Markosam, bet Kristians Lorē atstāja WRC programmas vadītāja amatu.
Foto: Jouni Laakso
''Uzskatu, ka šis noteikti ir spēcīgs sastāvs,'' turpina Noivils. ''Uzskatu, ka tā ir laba izvēle attiecībā uz pilotu sastāvu un trīs pilna laika braucējiem. Taču esmu par to, ka arī ceturtais braucējs var būt ļoti noderīgs, jo īpaši, ņemot vērā to, ka Toyota dažās sacensībās startēs ar pieciem braucējiem.''
Jaunajā sezonā beļģis startē ar 1. numuru uz sava ''Hyundai i20 N'' sāniem. Viņš apgalvo, ka pagājušā gada panākumi ir vēl vairāk veicinājuši viņa vēlmi pēc titula.
Foto: www.facebook.com/HMSGOfficial
''Noteikti, kad esi izbaudījis vienu titulu, bet alkas pēc vēl viena titula ir lielākas,'' portālam Motorsport.com saka Noivils. ''Tā tas ir vienmēr un ar visu. Noteikti, gribu atdot no sevis visu, kā mēs to darījām citos gados. Ja viss sanāk kopā, mums vajadzētu būt augšā.
Kopumā teiktu, ka mēs esam mazliet noņēmuši spiedienu no saviem pleciem. Domāju, ka izaicinājumi, kāpumi un kritumi būs tādi paši kā vienmēr. Mums ir jāpārvar šie izaicinājumi, jātiek ar tiem galā un jācenšas darīt visu, kas ir vislabākais - bet ar līdzīgu stratēģiju kā pagājušajā gadā, domājot par punktiem un čempionātu. Domāju, ka cīņā par titulu iesaistīsies četri līdz pieci braucēji, jo cīņā iesaistīsies Ots Tanaks, Kalle Rovanpera, Elfins Evanss un varbūt pat Adrians Formo.''