Kalle Rovanpera. Foto: www.facebook.com/KalleRovanperaRacing
Toyota komandas pilots Kalle Rovanpera ir atzinīgi novērtējis pārskatīto WRC punktu skaitīšanas sistēmu.
Šogad punktu sistēmā tika veiktas būtiskas izmaiņas, piešķirot nosacītos punktus pēc sestdienas un papildus punktus svētdienas ātrākajiem braucējiem, kā arī papildus punktus izcīnīja Power Stage pieci ātrākie braucēji.
Taču vairums braucēju kritizēja šo punktu sistēmu, jo bija reizes, kad rallija uzvarētājs izcīna mazāk punktus. ''Vismaz šī jaunā punktu sistēma izskatās labāk nekā vecā. Šogad šī punktu skaitīšanas sistēma bija vienkārši slikta. Cerēsim, ka punktu sistēma strādās mūsu labā. Noteikti tā izskatās labāka nekā šogad,'' portālā rallyjournall.com citēts Kalle Rovanpera.
Foto: Yanis Maza
Rovanpera ir labi pazīstams kā izcils braucējs Power Stage. Tā kā salīdzinājumā ar 2024. gadu nākamgad par svētdienas rezultātiem būs pieejami mazāk punkti, somu braucējs uzskata, ka šī jaunā sistēma viņam būs piemērotāka. ''Man nekad nav paticis tik ļoti braukt uz maksimumu svētdienās, ja tev jau ir pārsvars. Bet tas vienmēr ir atkarīgs no tā, kurā pozīcijā tu atrodies. Taču Power Stage ir atšķirīgs. Power Stage posms vienmēr ir labs un tur vienmēr patīk braukt maksimāli ātri,'' skaidroja Rovanpera.
Atgādināsim, ka nākamgad katra rallija finišā pirmās desmit ekipāžas saņems punktus pēc sistēmas 25-17-15-12-10-8-6-4-2-1. Papildus punkti pienāksies svētdienas piecām ātrākajām ekipāžām (5-4-3-2-1) un arī piecām ātrākajām Power Stage ātrumposmā (5-4-3-2-1). Maksimums, ko viena ekipāža varēs izcīnīt WRC posmā, būs 35 punkti, kamēr šogad tie bija 30 punkti. Nākamgad vairs nebūs ''nosacītie'' punkti pēc sestdienas ātrumposmiem.