Adriens Formo ir apliecinājis, ka 2025. gada pasaules rallija čempionāta sezonu viņš uzsāks ar tādu pašu statusu kā viņa komandas biedri, pasaules čempioni Tjerī Noivils un Ots Tanaks.
Pēdējo reizi ''Hyundai'' komandā trīs pilna laika piloti bija 2016. gadā. Kopš 2017. gada ''Hyundai'' ir īstenojis rotējošo braucēju politiku, kuras mērķis ir maksimāli palielināt ražotāju cerības uz titulu, izmantojot labākas starta pozīcijas nepilna laika braucējiem. ''Hyundai'' uzvarēja ražotāju čempionātā 2019. un 2020. gadā ar pieciem braucējiem, kuri dalīja tās trīs automašīnas.
Komandas vadītājs Sirils Abitebuls 2024. gada sezonas sākumā sacīja, ka Esapekam Lapi, kurš šosezon dalīja ''Hyundai'' trešo mašīnu, ir uzdevums ''atbalstīt Tjerī un Otu čempionātā”. Taču Formo norādīja, ka vienlīdzīga attieksme pret Noivilu un Tanaku bija priekšnoteikums, lai pieņemtu ''Hyundai'' līguma piedāvājumu 2025. gada sezonai.
''Tas bija viens no nosacījumiem, ko lūdzu ''Hyundai'', proti, dot man iespēju būt līdzvērtīgam kā Tanakam un Noivilam,'' portālam DirtFish sacīja Adriens Formo. ''Un viņi vēlas to darīt, tāpēc tas ir patiešām labi. Tas pilnībā maina stratēģiju attiecībā uz trešo automašīnu.''
''Šogad man nebija stratēģijas, un es guvu daudz punktu ražotāju un braucēju čempionāta ieskaitē. Nezinu, kāpēc gada sākumā ''Hyundai'' būtu vajadzīga stratēģija. Domāju, ka sākumā visiem jābūt vienādiem apstākļiem, un pēc dažiem rallijiem tad var sākt domāt par kādu stratēģiju.''
Foto: Vladislav Maschl
Nākamajā sezonā Toyota varētu saglabāt priekšrocības, ko dos trešais punktus gūstošais automobilis, kas nākamajā sezonā atsevišķos čempionāta posmos iegūs starta pozīcijas priekšrocības, jo Sebastjans Ožjē aizvadīs nepilnu sezonu.
Lai gan ''Hyundai'' līdz šim ir apstiprinājis tikai trīs braucējus, paziņojot par Formo, tas norādīja, ka ''turpinās izvērtēt turpmākās iespējas ar pašreizējiem braucējiem 2025. gadam'', kas liecina, ka dažos posmos joprojām ir potenciāls ceturtajai automašīnai.
Taču Formo noraidīja pieņēmumu, ka tieši viņš varētu tikt izslēgts no ražotāju punktu pienākuma potenciālajam ceturtajam automobilim, kas izmantotu starta priekšrocības, ja tāds tiktu pieteikts.
''Neredzu iemeslu, kāpēc viņiem vajadzētu mani noņemt, lai gūtu punktus, jo šī gada beigās es tomēr guvu vairāk punktu nekā viņu trešie piloti,'' sacīja Formo. ''Varbūt viņi var pajautāt Otam vai Tjerī. Viss ir atkarībā no tā, kurā vietā tu esi.''
Atgādināsim, ka Formo debiju pie ''Hyundai i20 N Rally1'' stūres piedzīvos šajās brīvdienās notiekošajā ''National Hivernal du Dévoluy 2024'' rallijā.