profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

JWRC braucējs nākamsezon plāno aizvadīt divus rallijus ar Ford Puma Rally1

Go4speed 11.11.2024 - 23:31 JWRC braucējs nākamsezon plāno aizvadīt divus rallijus ar Ford Puma Rally1
Ali Turkans testos. Foto: dirtfish.com

Šī gada trešais ātrākais JWRC braucējs Ali Turkans nākamsezon plāno aizvadīt divus rallijus ar ''M-Sport Ford Puma Rally1'' automašīnu.

M-Sport privātajā Greistokas trasē sponsoru pasākuma ietvaros Turkans brauca ar ''Ford Puma Rally1'' automašīnu, kur kopā veica 40 kilometrus ar nehibrīda versiju.

''Man ir paveicies, jo tieši es varēju sēsties pie ''Ford Puma Rally1'' stūres,'' portālam DirtFish pastāstīja Ali Turkans, kura šīs sezonas labākais rezultāts JWRC bija divas otrās vietas Sardīnijas un Somijas WRC posmos. ''Mēs aizvadījām četras sesijas, kas ir aptuveni 40 kilometri. Pirmos braucienus veicu diezgan lēni, salīdzinot ar citiem, lai pierastu pie mašīnas, bet vēlāk varēju kāpināt tempu, jo zināju jau trasi.''


Foto: dirtfish.com

Turkans, kurš pēdējās divas sezonas brauca ar ''Ford Fiesta Rally3'' automašīnu, 2023. gadā kļuva par Turcijas rallija čempionu. Pilots sagaidīja, ka pēc tā, ko viņš redzēja Horvātijas WRC, kad sportists izstājās un bija spiests ralliju vērot no malas, tad Rally1 automašīnā jutīsies pilnīgi traki, taču pēc testiem viņš atzina, ka šo auto nav tik grūti vadīt.

''Automašīnā tu nejūties, ka brauc tik ātri, jo sēdi ļoti tuvu vējstiklam un tu nejūti ātrumu. Taču no ārpuses tas ir traki, bet iekšpusē, manuprāt, tas ir diezgan līdzīgi, salīdzinot ar Rally2. Kad braucu ar, teiksim, sarežģītākām un profesionālākām sacīkšu automašīnām, piemēram, Rally1 un Rally2, man ir patīkama sajūta braukšanas ziņā, jo, braucot ar Rally5 vai Rally4, tās nav pilnīgi sacīkšu automašīnas.''

''Rally1 un Rally2 automašīnā tu vari spiest, spiest, spiest, un katru reizi, kad spied vairāk, no automašīnas vienmēr nāk pozitīva reakcija. Ja esi lēns, tas tev nepalīdz, jo nav viegli pagriezt auto vai nav viegli bremzēt, bet, ja tu bremzē uz robežas un vienlaikus dari pareizās lietas, auto sāk strādāt ar tevi, un jūs sadarbojaties, un tad ir vieglāk braukt. Pat Rally1 mašīna. Protams, tā ir ātra, un tā ir ļoti asa, ļoti veikla, un, ja tu vari strādāt kopā ar mašīnu, manuprāt, nav tik grūti braukt.''

''Tā bija traka sajūta,'' turpina turku braucējs. ''Ne tikai tāpēc, ka braucu ar vienu no ātrākajām rallija automašīnām. Tā ir ļoti vēsturiska un svarīga lieta, ka esmu testējies vienā posmā, kur to agrāk darīja Karloss Sainss, Kolins Makrejs ar savām leģendārajām Focus WRC automašīnām. Tas ir tieši tas pats ātrumposms, un es tur braucu.''


Foto: dirtfish.com

Turkana galvenais mērķis nākamajā sezonā ir kļūt par Junior WRC čempionu, taču viņš plāno arī nobraukt ar Puma Rally1 automašīnu divās sacensībās - viena no tām būs Sardīnija. ''Protams, katrs rallija braucējs vēlas startēt visaugstākajā līmenī, kas šobrīd ir Rally1. Domāju, ka nākamgad man tas varētu būt, iespējams Sardīnijā, jo Sardīnijā startēju divas reizes, bet nākamgad šis rallijs nav iekļauts JWRC kalendārā. Pazīstu šos ceļus, pazīstu salu un man ir pieredze. Protams, ne tik liela kā Otam Tanakam vai Tjerī Noivilam, bet es šo ralliju braucu divas reizes, tāpēc tas ir labs sākums, lai sāktu braukt ar Rally1 automašīnu rallijā, kuru pazīsti.''

Sarunas nobeigumā sportists piebilda, ka, ja izdosies vienoties ar atbalstītājiem, viņš gribētu startēt vēl kādā WRC posmā ar Rally1 mašīnu. Pēc sportista domām tas varētu notikt vēl kādās grants sacensībās.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png