Foto: M-Sport Ford
Kā jau iepriekš tas neoficiāli izskanēja, tad Mārtiņš Sesks un Renārs Francis no 26.-29.septembrim piedalīsies Čīles WRC rallijā. To Sesks otrdienas rītā apliecināja LTV raidījumam ''Rīta Panorāma''.
''Gan mēs, gan M-Sport esam motivēti un gatavi jauniem piedzīvojumiem. Tas labais stāsts (ko mēs uzbūrām ''Tet Rally Latvia'') tajā sliktajā, neskatoties uz mūsu sāpīgo neveiksmi noslēdzošajā ātrumposmā, turpināsies Čīlē,'' LTV raidījumam ''Rīta Panorāma'' stāsta Mārtiņš Sesks.
''Ja pirms gada mēs vispār nezinājām, vai startēsim WRC, tad šobrīd ir pienākusi situācija, ka ar šo Rally1 auto startēsim Čīles WRC, un tas stāsts, ko esam iesākuši, turpināsies. M-Sport Ford komandai ir liela motivācija ar mums turpināt strādāt, un, kā jau teicu, ir nepadarīta darba sajūta.''
''Mēs esam ļoti pateicīgi par šo iespēju, kas mums sniegta tikai divus mēnešus pēc iepriekšējā starta. Viss, kas noticis līdz šim, ir neticams piedzīvojums, un braukšanas pieredze kļūst arvien labāka. Doties uz Čīli ar Rally1 auto, ir patiesi aizraujoši, tāpēc vēlos pateikt lielu paldies WRC Promoter GMBH un M-Sport, tāpat, kā katram no mūsu privātajiem sponsoriem par viņu pretimnākšanu un sniegto atbalstu. Protams, tas būs diezgan liels izaicinājums startēt ar nehibrīda piedziņas automašīnu šādā grunts seguma rallijā un tādā augstumā virs jūras līmeņa. Šis rallijs ir skarbs un prasīgs, apstākļi mums ir nezināmi, bet mēs mīlam izaicinājumus. Esam gatavi vēl vienam lieliskam piedzīvojumam kopā ar M-Sport,” sajūsmināts pauž Sesks.
Sesks atklāja, ka Čīlē ekipāžas rīcībā būs nehibrīda ''Ford Puma Rally1'' automašīna. ''Jā, varbūt nebūs līdzīgi, kā Latvijā, kur startējām ar Rally1 hibrīda tehniku, Čīlē startēsim ar Rally1 auto, kas nebūs aprīkots ar hibrīdu. Bet tas ir mūsu kopīgs plāns ar ''M-Sport Ford'' komandu. Pēc Polijas WRC ''M-Sport Ford'' izdevās pārdot šādu vienu ne-hibrīda Rally1 automašīnu, un mēs kopā turpināsim reklamēt šo bez hibrīda automašīnu.''
''Čīlē būs citādāka situācija, jo startēsim apmēram 2000 metrus virs jūras līmeņa, kas nozīmē retinātāku skābekli, retinātāku gaisu, kas ir sarežģīti ne tikai cilvēkam, bet arī iekšdedzes dzinējam. Ar elektrību tādām problēmām nevajadzētu būt, tāpēc tas mūsu rezultāts var izmainīties. Bet mūsu galvenais plāns ir nobraukt stabili un visus ātrumposmus, un šajā trešajā reizē pierādīt, ka mēs esam gatavi un jau nobrieduši, lai startētu pasaules čempionātā.''
"Jau šodien dosimies uz Angliju, lai aizvadītu treniņus, kā arī, lai filmētos ''M-Sport Ford'' dokumentālajā filmā, kā arī notiek filmēšanās priekš Latvijas publikas (turpinājums ''Ātruma skartie''),'' nobeidz Sesks, kurš uzskata, ka Čīles WRC būs ar interesantiem pavērsieniem, jo čempionāta cīņa saasinās, kas, tajā pašā laikā, Mārtiņam un Renāram, kā arī ''M-Sport Ford'' dos mazāku stresu.