''Hyundai stratēģija attiecībā uz tās trešo automašīnu ir galvenais jautājums par 2025. gada pasaules rallija čempionāta braucēju sastāvu,'' saka komandas vadītājs Sirils Abitebuls.
Korejas autoražotājs šosezon startē ar trīs ''Hyundai i20 N Rally1'' automašīnām, no kurām divās brauc pilna laika piloti - Tjerī Noivils un 2019. gada pasaules čempions Ots Tanaks, bet trešā automašīna ir sadalīta starp Esapeku Lapi, Andreasu Mikelsenu un Dani Sordo.
Hyundai vēl nav apstiprinājusi savu braucēju sastāvu nākamajai sezonai, jo pašreizējā čempionāta līdera Noivila līgums beigsies sezonas beigās. Tāpat komandai ir iespēja pagarināt līgumu ar Tanaku, kurš šogad atgriezās komandā no M-Sport.
Foto: Honza Froněk
"Notiek nepārtraukts process. Mēs runājam par nākamo gadu [ar Tjerī], viņš pazīst šo vietu, mēs pazīstam viņu. Tas ir uzvarētāju pāris, kāpēc gan mums to mainīt?" Sirils Abitebuls teica portālam motorsport.com.
Runājot par savu nākotni, Tjerī Noivils bija lakonisks: "Nav nekādu jaunumu, bet es vairs neesmu pārāk noraizējies."
Jautāts konkrēti par Tanaka nākotni, Abitebuls sacīja: "Ir variants, un mēs par to vēl runāsim. Es domāju, ka mums patīk strādāt kopā, tāpēc es domāju, ka opcija varētu būtu diezgan dabiska, ko varētu izmantot."
Taču attiecībā uz trešo automašīnu Abitebuls vēlas "izpētīt scenārijus", jo šogad viņš ir izvēlējies Mikelsenu startēt galvenokārt asfalta sacensībās, bet veterānu Dani Sordo un Lapi pārējos posmos.
Foto: Vladislav Maschl
"Galvenais jautājums mums būtu par trešās automašīnas stratēģiju," turpina Abitebuls. "Kas attiecas uz trešo automašīnu, tad esmu nonācis situācijā, kad vēlos izpētīt scenārijus. Gribu būt atvērts, ko darīt, un pārdomāt, ko darījām šogad, un izvērtēt, vai esam darījuši pareizi un vai tas ir pareizi, ko pārnest uz nākamo gadu."
Ja Hyundai nākamgad vēlēsies izvēlēties alternatīvu stratēģiju un meklēt citus braucējus, kas nebūtu pašreizējie, varētu būt dažādas iespējas. Tiek baumots, ka komandas redzeslokā ir M-Sport pārstāvis Adriens Formo, kurš līdz šim aizvada savu līdz šim labāko WRC sezonu, kurā izcīnījis jau četras trešās vietas.
Uz jautājumu, vai viņš ir sācis sarunas par saviem 2025. gada plāniem, Adriens Formo atbildēja: "Es domāju, ka šis ir brīdis, kad mēs sākam diskusijas. Pirmkārt, es ceru, ka nākamajā gadā turpināšu startēt ar Rally1 automašīnu. Kā pilotam man ir jārunā ar visiem, un, ja tu vēlies būt Rally1 braucējs, ir trīs komandas, tāpēc ir jārunā ar šīm trim komandām."
Foto: Honza Froněk
"Godīgi sakot, es neko nezinu par nākamo gadu. Man ir daudz sapņu un daudz mērķu, bet pagaidām vēl nekas nav zināms. Protams, man ir tikai 22 gadi, un sapnis, protams, ir atgriezties Rally1, bet par to es pārāk daudz nedomāju. Tagad darīšu visu, ko varu, un uz to arī koncentrēšos," tā Olivers Solbergs.
Kopvērtējums:
1. |
|
Neuville Thierry | 168 | |
2. | Ogier Sébastien | 141 | ||
3. | Tänak Ott | 137 | ||
4. | Evans Elfyn | 132 | ||
5. | Fourmaux Adrien | 119 | ||
6. | Rovanperä Kalle | 86 | ||
7. | Katsuta Takamoto |
76 | ||
8. | Lappi Esapekka | 33 |
Kopvērtējums ražotāju ieskaitē:
1. |
Hyundai Shell Mobis WRT |
395 | ||||
2. | Toyota Gazoo Racing WRT |
375 | ||||
3. | M-Sport Ford WRT | 207 |