Foto: Hyundai Motorsport
Šosezon somu rallija braucējs Esapeka Lapi startē tikai atsevišķās WRC sacensībās, taču pēc šī gada somu braucēja nākotne ir atvērta, jo viņa līgums beigsies.
Vai Lapi turpinās braukt kā nepilna laika pilots? Vai viņa karjera turpināsies Hyundai komandā, vai viņš vispār vēl ir ieinteresēts rallijā startēt augstākajā līmenī? Šie ir jautājumi, par kuriem šobrīd domā daudzi rallija fani.
''No komandas bosa esmu bijis tik labā atvaļinājumā, ka tikai pirms Tet Rally Latvia saņēmu pirmo ziņu ar jautājumu ''kā klājas''. Kopš mūsu pēdējās sarunas bija pagājusi vesela mūžība,” portālam RallyJournal.com pastāstīja Esapeka Lapi.
''Nekādu diskusiju par nākotni vispār nav bijis. Redzēsim, kā aizritēs šīs nākamās sacīkstes. Ja uzrādīšu labu sniegumu, tad, pieļauju, ka varētu turpināt,'' piebilda somu sportists, kurš šogad WRC startējis trīs posmos, tajos spējot izcīnīt vienu uzvaru Zviedrijā.
Lapi testos Somijā. Foto: Henri Vuorinen Photography
Lapi šogad vairākkārt ir pieminējis, ka viņam ir paticis būt nepilna laika braucējam, tādējādi vairāk laika pavadot ar savu ģimeni. Ņemot to vērā, maz šķiet ticams, ka Lapi WRC atgriezīsies pie pilna laika pilota statusa.''Šobrīd šis lēmums ir ļoti labs. Daļēja laika braukšana noteikti varētu būt interesanta,'' turpina Lapi.
Rallija braukšana var būt arī diezgan ienesīga. Tātad, ja pienāktu pietiekami labs piedāvājums, vai Lapi to pieņemtu un atkal brauktu pilnu sezonu WRC? ''Nē. Naudas summa to nenosaka,'' Lapi paliek nelokāms. ''Nauda nenes laimi. Tā ļauj kaut ko sasniegt, bet, pat ja man piedāvātu 50 miljonus, es tik un tā nebrauktu pilnu sezonu,'' paziņoja Lapi.