profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

M-Sport vadītājs: Braukšana Polijā bez hibrīda būtiski neietekmēs Seska sniegumu

Mārtiņš Jankovskis 27.06.2024 - 00:54 M-Sport vadītājs: Braukšana Polijā bez hibrīda būtiski neietekmēs Seska sniegumu
Foto: Martins Sesks Rally

Tas bija iespējams jau kopš 2024. gada sākuma, taču Polijas rallijs ir pirmā reize, kad pasaules rallija čempionāta posmā redzēsim Rally1 automašīnu, kas sacentīsies bez hibrīda atbalsta. Un to pilotēs Mārtiņš Sesks/Renārs Francis, kuri debitēs ar augstākā līmeņa tehniku. Atgādināsim, ka Polijas rallijs Seskam ir iesildīšanās sacensības, jo Tet Rally Latvia viņš brauks ar ''Ford Puma Rally1'', kurā būs uzstādīta hibrīdsistēma. Zināms, ka Seska auto Polijas WRC būs par 135 Zs mazāk, nekā Rally1 hibrīda automašīnām.

Pirms gaidāmā rallija M-Sport komandas vadītājs Ričs Mileners portālam DirtFish pastāstīja, kas saistīts ar hibrīdsistēmas noņemšanu no ''Ford Puma Rally1'' un kādu atšķirību viņš sagaida.

Lai gan akumulatora, elektromotora un visas ar to saistītās elektronikas noņemšana var šķist sarežģīta, Mileners apgalvo, ka M-Sport komandai tas patiesībā neko būtiski nemaina automobiļa darbībā.


Foto: Martin Hlinka

"Godīgi sakot, mums ir ļoti maz izmaiņu," saka Ričs Mileners. "Hibrīda bloks ir aizstāts ar balasta bloku, un tam nebūs ieplūdes cauruļvadu automašīnas sānos. Viss pārējais, ko redzēsiet, izskatīsies gandrīz tāpat. Acīmredzot, tas ir mazliet vieglāk, jo, veicot apkopi, mums nav jānodrošina, ka tiek apskatītas visas hibrīda drošības lietas. Godīgi sakot, tā nav milzīga atšķirība braukšanā."

Kā tad ir ar veiktspēju? Cik lēnāks Seska auto varētu būt par viņa hibrīddzinēja konkurentiem? "Esmu pārliecināts, ka Seska rezultāti būs aiz Rally1 automašīnām, bet priekšā Rally2," turpina Mileners. "Ziniet, Seska auto būs jaudīgāks nekā Rally2 un labāk vadāms, un ar labāku balstiekārtu, bet mazāk jaudīgs nekā Rally1 hibrīds, tāpēc tam vajadzētu atrasties kaut kur tur, kur tas ir paredzēts."

Pamatojoties uz līdzšinējo pieredzi ar hibrīddzinēju neveiksmēm, Mileners piebilda, ka hibrīddzinēja palīgmehānisma zudums nekādā ziņā nav izšķirošs, un M-Sport vadītājs uzskata, ka braukšana bez hibrīda Polijā būtiski neietekmēs Seska sniegumu.


Foto: Vladislav Maschl

"Es domāju, ka ātrā rallijā jūs hibrīdu izmantojat nedaudz mazāk, jo visu laiku braucat ar lielāku ātrumu, kur ne vienmēr tik daudz tiek izmantota hibrīda sistēma. Jūs varat to izmantot, izbraucot no lēnākiem līkumiem, un, protams, ir trūkums, ja jums tā nav, bet, godīgi sakot, domāju, ka Mārtiņa gadījumā lielākais faktors būs viņa pieredze ar automašīnu, salīdzinot ar to, vai viņam ir hibrīds vai nav.''

Mileners cer, ka Seska starts iedrošinās arī citus braucējus izmantot bezhibrīda auto. "Tāds arī bija mūsu mērķis - koncentrēties un parādīt to. Un es domāju, ka, cerams, Mārtiņa intervijas posma beigās par to, cik ļoti viņam patīk braukt ar šo mašīnu, varbūt stimulēs cilvēkus domāt: "Es varu iegādāties vienu no šīm mašīnām un izmantot to savā nacionālajā čempionātā."

Kā būs patiesībā, to uzzināsim rallija laikā, par ko iespēju robežās ziņosim no Polijas. Gan portāls Go4speed, gan citi latviešu atbalstītāji dosies uz Poliju, lai atbalstītu mūsu ekipāžu un klātienē piedzīvotu Seska/Franča debiju ar Rally1 automašīnu!

PIEDALIES RALLY BUHARIKI WRC PROGNOŽU SPĒLĒ!
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png