Toyota WRC komandas vadītājs Jari-Mati Latvala no sava velsiešu pilota Elfina Evansa pieprasa labāku sniegumu.
Evans maijā Portugāles rallijā un pagājušajā nedēļas nogalē Sardīnijas rallijā uzrādīja vāju tempu. Lai gan viņa starta pozīcija ir bijusi nelabvēlīga, tīrot ceļu pārējiem braucējiem, Hyundai braucējs Tjerī Noivils uzrādījis ievērojami labākus rezultātus no vēl sliktākas starta pozīcijas.
Latvala cer, ka Evans šovasar ātrajos grants rallijos spēs uzrādīt labākus rezultātus. Ar drošu braukšanu vairs nepietiek. Pretējā gadījumā Hyundai atrausies gan ražotāju, gan braucēju čempionātā.
Foto: Karel Porsch
''Konkurence tagad ir saspringtāka un interesantāka. Ar drošu braukšanu vairs nepietiek. Mums ir jāsāk braukt un jāatrod cīņasspars un apņēmība, lai brauktu uz Poliju. Mums jānodrošina, lai visi būtu tam gatavi.''
Noivils svētdien Sardīnijā paveica neparastu varoņdarbu, no pirmās starta pozīcijas izcīnot dienas lielāko punktu skaitu - kopumā 12 punktus. Tikai retais ticēja beļģa izredzēm pēc tam, kad viņš sestdien izstājās no cīņas par uzvaru.
Foto: Toyota Gazoo Racing WRC
''Neticēju, ka Noivils varētu sasniegt šādu rezultātu kā pirmais auto uz ceļa un svētdien būt ātrākais, pat uzvarēt Power Stage. Cepuri nost. Šāds sniegums šajos ātrumposmos vēl nevienam nebija izdevies. Viņš, protams, brauca ar lielu riska pakāpi, taču viņš arī aizveda automašīnu līdz finišam. Tas ir neticams sniegums,'' rezumēja Latvala.
Jāpiebilst, ka šī bija otrā reize, kad Jari-Mati Latvala zaudē uzvaru ar 0,2 sekundes starpību. Pirmo reizi tas notika 2011. gadā Jordānijas WRC, kad viņš kā pilots zaudēja Ožjē, bet tagad viņš par 0,2 sekundēm piekāpās kā komandas vadītājs un zaudēja Hyundai.
Ciešākās uzvaras WRC
Foto: Toyota Gazoo Racing WRC
Jāatzīmē, ka Ari Vatanena dēls Kims Vatanens pagājušās nedēļas sākumā nomira no strauji progresējoša vēža. Viņam bija tikai 51 gads.