profile
register
facebook
youtube
twitter instagram
baneris-aix-2-5445-4514-2008.gif

Latvala: Ar drošu braukšanu vairs nepietiek, mums jāsāk braukt

Go4speed 05.06.2024 - 00:06 Latvala: Ar drošu braukšanu vairs nepietiek, mums jāsāk braukt
Latvalas reakcija, kad Ožjē zaudēja pirmo vietu

Toyota WRC komandas vadītājs Jari-Mati Latvala no sava velsiešu pilota Elfina Evansa pieprasa labāku sniegumu.

Evans maijā Portugāles rallijā un pagājušajā nedēļas nogalē Sardīnijas rallijā uzrādīja vāju tempu. Lai gan viņa starta pozīcija ir bijusi nelabvēlīga, tīrot ceļu pārējiem braucējiem, Hyundai braucējs Tjerī Noivils uzrādījis ievērojami labākus rezultātus no vēl sliktākas starta pozīcijas.

Latvala cer, ka Evans šovasar ātrajos grants rallijos spēs uzrādīt labākus rezultātus. Ar drošu braukšanu vairs nepietiek. Pretējā gadījumā Hyundai atrausies gan ražotāju, gan braucēju čempionātā.


Foto: Karel Porsch

''Tā bija liela vilšanās (Ožjē pirmās vietas zaudēšana). Es pat nemēģinu to slēpt. Noteikti būs nepieciešams laiks, lai to sagremotu. Elfins Sardīnijas WRC noteikti neuzrādīja savu labāko sniegumu, tāpat kā Portugālē. Ar konsekventu sniegumu viņš ir spējis atgūt dažus punktus un tādējādi ir labākā pozīcijā,'' portālam RallyJournal sacīja Jari-Mati Latvala.

''Konkurence tagad ir saspringtāka un interesantāka. Ar drošu braukšanu vairs nepietiek. Mums ir jāsāk braukt un jāatrod cīņasspars un apņēmība, lai brauktu uz Poliju. Mums jānodrošina, lai visi būtu tam gatavi.''

Noivils svētdien Sardīnijā paveica neparastu varoņdarbu, no pirmās starta pozīcijas izcīnot dienas lielāko punktu skaitu - kopumā 12 punktus. Tikai retais ticēja beļģa izredzēm pēc tam, kad viņš sestdien izstājās no cīņas par uzvaru.


Foto: Toyota Gazoo Racing WRC

''Neticēju, ka Noivils varētu sasniegt šādu rezultātu kā pirmais auto uz ceļa un svētdien būt ātrākais, pat uzvarēt Power Stage. Cepuri nost. Šāds sniegums šajos ātrumposmos vēl nevienam nebija izdevies. Viņš, protams, brauca ar lielu riska pakāpi, taču viņš arī aizveda automašīnu līdz finišam. Tas ir neticams sniegums,'' rezumēja Latvala.

Jāpiebilst, ka šī bija otrā reize, kad Jari-Mati Latvala zaudē uzvaru ar 0,2 sekundes starpību. Pirmo reizi tas notika 2011. gadā Jordānijas WRC, kad viņš kā pilots zaudēja Ožjē, bet tagad viņš par 0,2 sekundēm piekāpās kā komandas vadītājs un zaudēja Hyundai.


Ciešākās uzvaras WRC

Tikmēr Ožjē, kurš noslēdzošajā dopā kopvērtējumā zaudēja pirmo pozīciju Tanakam (abus braucējus šķīra 0,2 sekundes), piebilda, ka ''Tā nav īsti jauna pieredze. Ja jūs apsteidz par 0,1 sekundi vai minūti, tas neko nemaina. Dienas beigās tu esi pirmais zaudētājs, un tas ir galvenais. Dažreiz gadās šādi mēsli, kā mēs sakām autosportā. Galu galā es domāju, ka joprojām varu būt apmierināts ar nedēļas nogali, ko esmu aizvadījis. Dažreiz nenotiek tā, kā tev gribētos. Otrā pārsistā riepa nedēļas nogalē bija par daudz,'' tā Sebastjans Ožjē, kurš piebilda, ka, viņaprāt, tā neesot bijusi Pirelli vaina.


Foto: Toyota Gazoo Racing WRC

''Tā bija riteņa vaina. Tas bija pārāk vājš un tika nedaudz saliekts. Godīgi sakot, es pat nejutu sitienu. Vienkārši trajektorijā bija akmens, un tas izveidoja nelielu caurumu riteņa iekšpusē, un tad lēnām riepa zaudēja gaisu. Mums ar to vienkārši jāsamierinās. Tas ir grūti, bet tas nav pasaules gals. Dzīvē ir daudz sliktākas lietas par šo. Manas domas pēc rallija ir ar Ari Vatanenu un viņa ģimeni. Šādas lietas ir sliktākais, kas dzīvē var notikt,'' tā Ožjē, kurš atzinības vārdus veltīja savam bijušajam menedžerim Kimam Vatanenam.

Jāatzīmē, ka Ari Vatanena dēls Kims Vatanens pagājušās nedēļas sākumā nomira no strauji progresējoša vēža. Viņam bija tikai 51 gads.
Komentāri
Pašlaik komentāru nav!
Autorizējies vai reģistrējies, lai komentētu
Partneri:
aix-copy-2837-1940.png motul-partner-3110.png nrs-4325.png batcc-0816.png ar-4809.png vagi-2128.png srt-5914.png bmp2-1740.png