Foto: M-Sport Ford
Nākamnedēļ gaidāmajā Safari rallijā Kenijā pasaules rallija čempionāta augstākajā līmenī atgriezīsies snorkeļi.
Jau agrāk WRC komandas iepriekšējos Kenijas rallijos izmantoja snorkeļus, lai palīdzētu automašīnām pārvarēt sarežģītus apvidus posmus, neļaujot ūdenim un putekļiem iekļūt dzinējā. Šī ierīce parādījās atkārtoti, kad Safari rallijs atgriezās WRC ieskaitē, taču noteikumi aizliedza Rally1 automašīnām tās izmantot. Tomēr šogad FIA ir mainījusi noteikumus, lai ļautu augstākās klases automašīnām izmantot snorkeļus.
Foto: wrc.com
Foto: worldrallyplus
"Šobrīd esam tieši lietus sezonas vidū, tāpēc varam sagaidīt, ka vietās, kur iepriekš bija īpatnējās fesh-fesh smiltis, šoreiz varētu būt dubļi, tāpēc nezinu, ko sagaidīt, ja godīgi. Domāju, ka tas būs kas jauns," portālā motorsport.com citēts Adriens Formo.
Foto: wrcwings
"Mums būs jābūt gudriem, lai dažās vietās izvairītos no dubļiem. Tas būs vēl lielāks izaicinājums. Jā, jūs varat mēģināt braukt ātri pa dubļainu ceļu, bet, ja tur ir akmeņi un jūs to nepamanāt, jūs salauzīsiet automašīnu,'' turpina Formo, kurš piebilda, ka būtu bijis labi, ja arī iepriekš dēļ fesh-fesh smiltīm būtu bijusi snorkelēšanas ierīce.
Foto: M-Sport Ford
"Dzinējs ir tikai vakuums, tāpēc tas paņem visu, un visi putekļi no fesh-fesh smiltīm iepriekš nonāca gaisa filtrā, tāpēc vismaz tagad mēs varēsim to izmantot, lai dzinējs neēstu putekļus. Domāju, ka tagad tas [snorķelis] noteikti ir daudz atbilstošāks dubļiem. Domāju, ka sporta veida popularizēšanai ir jauki, ja ir kaut kas savādāks."