Iepriekš ir izskanējušas runas un pieņēmumi, kā būtu, ja pasaules rallija čempionātā (WRC) Top klasi aizstātu uzlabotas Rally2 klases automašīnas. Veicot konkrētas darbības, šīs automašīnas varētu padarīt ātrākas. Protams, tas ļautu katrā posmā piedzīvot kuplu un spēcīgu dalībnieku sastāvu, taču divkārtējais WRC čempions Kalle Rovanpera uzskata, ka Rally1 joprojām ir pareizais līmenis rallija virsotnei.
Trīs Rally1 ražotāji, kas piedalās WRC sacensībās, balsoja pret šādu soli. DirtFish saprot, ka tehniskie noteikumi 2025. gadam un turpmākajiem gadiem joprojām tiek apspriesti ar FIA vadītajām ieinteresētajām pusēm, taču pāreja uz ekonomiskāku formulu tiek uzskatīta par arvien mazāk ticamu.
Foto: Luís Filipe Ferreira
"Kā jau teicu, Rally2 automašīnas ir jaukas un tās ir labas. Testēju Yaris [Rally2] un ar šasiju viss ir ļoti jauki. Man patika šī automašīna. Taču, ja mēs patiešām gribētu braukt ar tām kā ar WRC augstāko klasi, mums būtu jāpalielina automašīnas jauda, kā arī jāuzlabo šovs. Kad tu esi mežā, tev patiešām ir jājūt, kad tuvojas rallija automašīna. Neesmu pārliecināts, ka Rally2 būtu pareizā izvēle - varbūt Rally2 uz steroīdiem."
Foto: Toyota Gazoo Racing
Ja WRC2 auto jauda ir 280 - 300 Zs, bet Rally1 jauda ar hibrīdu sasniedz ap 500 Zs, tad nehibrīda Rally1 automašīnu jauda būs ap 400 Zs.