Foto: Honza Fronek
Pirmos testus ar ''Hyundai i20 N Rally1'' aizvadījis Ots Tanaks, kurš atklāja, ka viņam izdevās ātri apgūt ātrumu. Testi notika Francijas dienvidos, kur tika izvēlēti nelīdzeni un ļoti bedraini ceļi.
Tanaks atzīmēja, ka jaunākajam ''Hyundai i20 N Rally1'' ir vairākas atšķirības un tas ir "daudz labāk saregulēts" salīdzinājumā ar nepietiekami izstrādāto modeli, ar kuru viņš brauca 2022. gadā.
"Tie bija raupji, bedraini un nelīdzeni testi, kas vairāk līdzinātos Dakaras rallija ceļiem. Svarīgi bija pārliecināties par automašīnas uzticamību, un patiesībā jāsaka, ka mēs veicām daudz kilometrus. Esmu diezgan apmierināts. Apstākļi bija tādi, kādi tie ir Safari rallijā [nākamā gada trešais WRC posms], tāpēc bija grūti," portālam motorsport.com stāsta Ots Tanaks.
Tanaks piebilda, ka automašīnai esot diezgan daudz atšķirības, kā arī aerodinamika izskatās savādāka.
Tanaks atzīmēja, ka jaunākajam ''Hyundai i20 N Rally1'' ir vairākas atšķirības un tas ir "daudz labāk saregulēts" salīdzinājumā ar nepietiekami izstrādāto modeli, ar kuru viņš brauca 2022. gadā.
"Tie bija raupji, bedraini un nelīdzeni testi, kas vairāk līdzinātos Dakaras rallija ceļiem. Svarīgi bija pārliecināties par automašīnas uzticamību, un patiesībā jāsaka, ka mēs veicām daudz kilometrus. Esmu diezgan apmierināts. Apstākļi bija tādi, kādi tie ir Safari rallijā [nākamā gada trešais WRC posms], tāpēc bija grūti," portālam motorsport.com stāsta Ots Tanaks.
Tanaks piebilda, ka automašīnai esot diezgan daudz atšķirības, kā arī aerodinamika izskatās savādāka.
Foto: Gabriela Moździerz
"Pa šo laiku komanda nav izmantojusi daudz citu [homologācijas] džokeru, taču dažas lietas ir labākā formā un darbojas labāk. Un attiecībā uz regulējumiem, neteiktu, ka tie ir pārāk atšķirīgi no tiem, kas mums bija pagājušajā gadā, taču šie regulējumi noteikti ir daudz precīzāk noregulēti, salīdzinot ar pagājušo gadu. Kopumā teiktu, ka testos mans ātrums jau kopš pirmā brauciena bija labs. Mašīnā jutos labi, tāpēc uzreiz varēju braukt diezgan ātri. Automašīnas veiktspēja bija daudz labākā līmenī nekā iepriekšējā gadā. 2022.gada sākumā, kad automašīnai nebija nekādas attīstības vai uzlabojumi, to vadīt bija sarežģīti, taču gada laikā viņiem izdevās daudz ko uzlabot un šogad auto bija ļoti konkurētspējīgs."
''Šeit visi cilvēki zina, ko darīt un kā uzlabot automašīnu. Ja zina jomas, kuras jāuzlabo, tad nav nekādu ierobežojumu. Cilvēki zina, ko darīt, bet viņiem pagājušajā gadā vienkārši bija vajadzīgs vairāk laika, lai to paveiktu."
Paredzams, ka Tanaks pirms Montekarlo WRC posma veiks vēl vairākus testus.