Foto: Hyundai MotorsportSebastjans Ožjē ir aicinājis rast risinājumu Rally1 automašīnu priekšējo stiklu svīšanas problēmai, kas ietekmēja redzamību Japānas WRC rallijā. Atgādināsim, ka Japānas rallija trešajā dopā, kurā lija lietus, vairākām Rally1 ekipāžām aizsvīda logi, kas tām lika zaudēt ļoti daudz laika. ''Rally1 mašīnas ir labākas, bet Škoda Rally2 ir labāka šajā jomā – mēs redzam ceļu,” pēc trešā dopa smejoties teica WRC2 klases čempions
Andreas Mikelsens.
Skats no Ožjē automašīnas. Foto: Rally TV
Ožjē pēc rallija atzina, ka gaisa kondicioniera uzstādīšana šīm Rally1 automašīnām būtu ļoti sarežģīta. "Varbūt tā ir daļa no visa tā, kas mums ir jāpārdomā par mūsu sportu. Šīm automašīnām šī ir problēma. Tās ir ārkārtīgi dārgas, tāpēc varbūt ir veids, kā atgriezties pie kaut kā nedaudz vienkāršāka un varbūt izvairīties no šāda veida problēmām?"
Hyundai komandas vadītājs Sirils Abitebuls apgalvo, ka viņa komanda plāno rast risinājumu šai lietai, atzīstot, ka tas ir "apkaunojoši" un tā nav laba reklāma Rally1 automašīnām. "Tas ir apbrīnojami, ka mēs neesam spējīgi atrisināt šādu problēmu, ja paskatās uz automašīnu izmaksām," portālam
Motorsport.com saka
Sirils Abitebuls. ''Mēs visi esam apmācīti optimizēt lietas, bet mēs zinām, ka šādas lietas notiek (logu svīšana), tāpēc varbūt mums vajadzētu ieguldīt nedaudz vairāk šajās tehnoloģijās un nedaudz mazāk, piemēram, aerodinamikā. Tas ir mazliet mulsinoši, un tā nav laba reklāma Rally1 automašīnām. Skaidrs, ka to mēs varam darīt labāk. Mēs centīsimies to labot, jo mums ir jārada labāks tēls."
Skats no Tanaka automašīnas. Foto: Rally TV
Arī FIA autosporta direktors
Endrjū Vitlijs ir pārliecināts, ka komandas var atrisināt šo problēmu nākotnē. ''Domāju, ka komandas ir gudras un zinās, ko darīt, lai to novērstu. Neesmu pārliecināts, ka tas atkārtosies tik daudz reižu."