''M-Sport Ford'' komandas vadītājs Ričards Mileners ir pārliecināts, ka gados jaunais pilotu sastāvs, ko komanda plāno nākamajam gadam, var būt konkurētspējīgs pasaules rallija čempionātā (WRC).
Ford komanda vēl nav apstiprinājusi savus plānus nākamajai sezonai, taču, ja tā turpinās startēt rallija augstākajā līmenī, komandai būs jābrauc ar mainītu pilotu sastāvu pēc Ota Tanaka lēmuma 2024. gadā atgriezties Hyundai komandā.
Šosezon ''M-Sport Ford'' komanda WRC augstākajā klasē startēja ar diviem pilotiem – Otu Tanaku un Pjeru-Luī Lubē, kurš gan sezonas noslēdzošo posmu izlaidīs, tādējādi savu vietu dodot Adrienam Formo. Taču vēl trīs privātie piloti ar ''Ford Puma Rally1'' automašīnu šogad startēja atsevišķos WRC posmos.
Foto: Urmo Sibul
Lubē ir aizvadījis grūtu savu pirmo pilno WRC sezonu, kurā viņa labākais rezultāts ir divas sestās vietas, savukārt Munsters, ar Rally1 auto piedaloties tikai divās sacīkstēs, parādījis daudzsološu ātrumu abos rallijos. Tikmēr Formo ir pārliecinoši startējis Rally2 klasē, uzvarot Centrāleiropas rallijā RC2 klasē, kā arī izcīnot Lielbritānijas rallija čempiontitulu.
"Tie ir trīs braucēji, kurus mēs, protams, varētu apskatīt, jo viņiem ir pieredze ar šo Rally1 automašīnu," portālam motorsport.com saka Ričards Mileners. "Mums vēl ir nedaudz jāstrādā, lai nodrošinātu budžetu, bet, manuprāt, ja mēs konsekventāk brauksim ar junioriem, mēs esam parādījuši, ko viņi var izdarīt, un, manuprāt, tas ir mērķis. Domāju, ka viņi visi var cīnīties par pjedestālu, ja viņi brauc saprātīgi. Uzvarēt uzreiz, iespējams, ir vēl viens solis uz priekšu, bet nav iemesla, kāpēc mēs nevarētu būt konkurētspējīgi."
Foto: Tõnis Avila
"Mēs vēlamies turpināt sadarbību ar viņiem [Red Bull], bet mēs joprojām diskutējam par to, kas ir iespējams. Red Bull, tāpat kā visi partneri, ir ieinteresēti sniegumā, taču mums ir jābūt reālistiem attiecībā uz to, kur mēs varam būt."