Foto: Honza Fronek
Kopš 2021. gada trīs ātrākie WRC2 klases braucēji Power Stage dopā papildus ieguva attiecīgi trīs, divus un vienu čempionāta bonusa punktu, kas tika pieskaitīti pie punktiem, kuri tika nopelnīti par kopvērtējuma vietu rallijā. Tas bija izšķirošs faktors šogad, kad Andreas Mikelsens 2023. gada WRC2 klases titulu Centrāleiropas rallijā varēja nodrošināt vien tad, kad viņš bija ātrākais Power Stage dopā.
Taču 2024. gadā Power Stage punkti WRC2 klasei ir atcelti, lai gan Rally2 braucēji joprojām var pretendēt uz Power Stage bonusa punktiem, ja viņi posma kopvērtējumā absolūtajā ieskaitē ierindojas Top 5, kā to pagājušā gada Japānas rallijā izdarīja Mauro Miele, kurš ar ''Škoda Fabia Rally2 evo'' automašīnu Power Stage dopā finišēja otrais, piekāpjoties WRC pilotam Kreigam Brīnam (''Ford Puma Rally1'').
Šis lēmums pamatots ar WRC2 klases atšķirīgo braukšanas starta kārtību Power Stage dopā.
Līdz šim Power Stage ātrumposmā vairākas WRC2 ekipāžas (bieži vien līderi vai ekipāžas, kurām ir onboard kameras) dopā devās pirms Rally1 automašīnām. Tas šīm ekipāžām deva priekšrocības (labāki ceļa apstākļi) pret pārējām WRC2 ekipāžām, kuras trasē varēja doties vien pēc tam, kad bija izbraukušas visas Rally1 ekipāžas. Šī iemesla dēļ FIA neuzskata par godīgu turpmāk piešķirt Power Stage punktus WRC2 klasē.
Tāpat zināms, ka nākamajā sezonā WRC2 komandas varēs izmantot arī lielāku platību servisa parkā.