Ots Tanaks un Tjerī Noivils nākamsezon būs komandas biedri. Foto: DirtFish
Tjerī Noivils neredz iemeslu, kādēļ viņš un gaidāmais Hyundai komandas biedrs Ots Tanaks nākamajā sezonā nevarētu labi sadarboties, kad komandā ir iecelts pastāvīgs vadītājs.
Tanaks pirmo reizi sadarbojās ar Noivilu 2020. gadā, kad Hyundai vadītājs bija Andrea Adamo. 2020.-2021. gada sezonu laikā, vismaz publiski, starp abiem braucējiem nebija nekādu strīdu vai nesaskaņu, taču pagājušajā sezonā situācija bija saspringtāka. Sakarā ar lēno startu jaunajos Rally1 tehniskajos noteikumos, Adamo pameta Hyundai komandu. Par viņa aizvietotāju kļuva Džuljēns Monšē, taču viņam nebija pilnīgas kontroles pār komandu. Tanaks bieži pauda neapmierinātību par Hyundai (par vadības trūkumu), kā rezultātā vēlāk viņš pameta Korejas ražotāju un pievienojās M-Sport.
Taču pēc viena gada M-Sport komandā, Tanaks atgriezīsies Hyundai un atkal kļūs par Noivila komandas biedru. Noivils šosezon varēja samierināties ar pirmā numura statusa komandā, un gandrīz visi viņa līdzšinējie komandas biedri ir saņēmuši norādījumus, ka viņiem nepieciešamības gadījumā ir jāatkāpjas malā. Taču, atgriežoties Tanakam, šī privilēģija, visticamāk, pazudīs.
Foto: Vladislav Maschl
Noivils uzskata, ka ar ''Hyundai'' komandas vadītāju Sirilu Abitebulu starp abiem braucējiem nevajadzētu rasties domstarpībām. "Tagad mums vismaz ir vadītājs, tāpēc viņam nevajadzētu būt pārāk lielām problēmām vadīt braucējus. Un katrā ziņā, no manas puses, vienmēr esmu bijis atvērts. Ikviens var zināt, kādi ir mani regulējumi, kādas ir manas riepu izvēles. Kopš braucu rallijā, no manas puses nav bijis nekādu noslēpumu, un tas nemainīsies.''
"Domāju, ka Ots ir gudrs puisis, un es neredzu nekādas problēmas. Bet, protams, mēs abi cīnīsimies par čempiontitulu. Iespējams, ka kādreiz būs kāda spriedze, bet tieši tāpēc mums ir komandas boss un vadība, lai pieņemtu pareizos lēmumus."
Noivils neuzskata, ka Tanaka ierašanās ietekmēs to, vai viņš beidzot varēs kļūt par pasaules čempionu vai nē. "Es domāju, ka tas neko nemainīs. Visticamāk, Ots šogad bija nedaudz ārpus spēles. Domāju, ka, ja viss nedarbosies simtprocentīgi tā, kā tam vajadzētu darboties, tad nākamgad nekļūšu par čempionu. Kā mēs redzējām šogad, tad mums vēl ir jāstrādā pie automašīnas uzticamības."