Sirils Abitebuls. Foto: Dirtfish
Pēc pēdējās Esapekas Lapi avārijas Hyundai komandas vadītājs Sirils Abitebuls uzskata, ka viņam neizdodas no sava braucēja izvilināt to labāko.
Lapi bija ātrs pirmajos divos piektdienas Centrāleiropas rallija ātrumposmos, un, ja ne sods par pāragru startu, viņš tobrīd būtu bijis otrajā vietā. Taču cīņa par augstu rezultātu izgaisa brīdī, kad soms piedzīvoja avāriju, kas viņam lika izstāties.
No pēdējiem četriem startiem Lapi trijos posmos ir piedzīvojis avārijas. Abitebulam īsti nav izskaidrojums, kāpēc tā notiek.
"Statistika saka, ka šobrīd mēs nevaram [paļauties uz viņu], taču mana dziļā pārliecība saka pretējo. Taču man tas vēl ir jāpierāda," portālam DirtFish saka Sirils Abitebuls. "Statistika ir skaidra un tā nemelo. Es domāju, ka mums jāsaprot, kas šo statistiku nosaka, kas virza šo slikto nogriezni, kas viņam ir. Cerēju un ticēju, ka redzēsim viņu braucam ar smaidu, un, redzot laikus, kas bija patiešām labi, smaids arī veidojās.''
Foto: Honza Fronek
"Viņš bija patiešām konkurētspējīgs. Varēja redzēt, ka viņam braukšana ar automašīnu sagādāja prieku. Un, kad Lapi bauda sevi, tas parasti ir sākums kaut kam ļoti, ļoti labam. Tāpēc esmu vīlies, esmu sarūgtināts, bet arī nedaudz neizpratnē par visu šo situāciju. Mums vēl ir kārtīgi jāapspriežas. Protams, mēs sarunājamies, bet pēc kaut kā tāda nav īstais brīdis, lai uzreiz patiešām padziļināti apspriestu lietas, bet kādā brīdī mēs to darīsim."
Abitebuls uzsvēra, ka, neskatoties uz pēdējā laika slikto sportisko formu, Lapi izredzes palikt komandā 2024. gadā netiek apdraudētas, pat, ja "šis lēmums būs jāpieņem, pamatojoties uz statistiku", un, ka Lapi nav nekas personīgi jāpierāda Abitebulam par viņa vērtību Hyundai. Komandas boss tic Lapi un viņš uzskata, ka varbūt pēdējā laika neveiksmēs vainīgs varētu būt viņš vai komanda.
Foto: Dirtfish
"Tāpēc, manuprāt, šī avārija bija patiešām dīvaina. Varbūt tā ir pārlieku liela pārliecība nevis par sevi, bet par mašīnu. Viņš saka, ka mašīnā jutās ļoti labi. Varbūt viņam šķita, ka saķere patiesībā ir lielāka nekā tā bija patiesībā. Kad viņš atlaida bremzes, domāju, ka tieši tur viņš zaudēja un notika avārija. Manuprāt, mums ir precīzi jāsaprot, kā mēs varam vairāk palīdzēt viņam nākotnē."