Foto: DirtFish
Centrāleiropas WRC otrajā dienā sportistiem bija jāveic seši ātrumposmi. Kā jau tas tika prognozēts, tad sacensību otrā diena iesākās ar lietu, kas asfaltēto trasi padarīja ļoti viltīgu un pat bīstamu. Trase bija ne tikai slapja, bet vietām uz tās atradās sakritušās rudens lapas, kā arī pēc līkumu griešanas uz trases tika samesti dubļi, kas tādējādi to padarīja ļoti slidenu.
Šādi laikapstākļi vislabāk no rokas gāja Kallem Rovanperam, kurš trasē devās kā pirmais, tādējādi viņš varēja braukt pa tīru trasi. Taču ar katru nākamo auto trase kļuva netīrāka, tādējādi pārējie sportisti zaudēja daudz laika. Dienas pirmajos divos ātrumposmos ātrs bija Esapeka Lapi, kurš kopvērtējumā spēja pacelties uz trešo vietu. Diemžēl piektajā dopā Lapi piedzīvoja smagu avāriju, tādējādi otro ralliju pēc kārtas piedzīvojot izstāšanos.
Centrāleiropas WRC otrajā dienā sportistiem bija jāveic seši ātrumposmi. Kā jau tas tika prognozēts, tad sacensību otrā diena iesākās ar lietu, kas asfaltēto trasi padarīja ļoti viltīgu un pat bīstamu. Trase bija ne tikai slapja, bet vietām uz tās atradās sakritušās rudens lapas, kā arī pēc līkumu griešanas uz trases tika samesti dubļi, kas tādējādi to padarīja ļoti slidenu.
Šādi laikapstākļi vislabāk no rokas gāja Kallem Rovanperam, kurš trasē devās kā pirmais, tādējādi viņš varēja braukt pa tīru trasi. Taču ar katru nākamo auto trase kļuva netīrāka, tādējādi pārējie sportisti zaudēja daudz laika. Dienas pirmajos divos ātrumposmos ātrs bija Esapeka Lapi, kurš kopvērtējumā spēja pacelties uz trešo vietu. Diemžēl piektajā dopā Lapi piedzīvoja smagu avāriju, tādējādi otro ralliju pēc kārtas piedzīvojot izstāšanos.
Foto: Toyota Gazoo Racing
''Laikapstākļi ir ļoti, ļoti viltīgi. Redzamība slikta. Ātrās vietās mēs nespējam kontrolēt automašīnu. Varu pateikt, ka pie šī ātruma un pārsteigumiem, kas mūs sagaida ātrumposmā, šāda braukšana ir ļoti bīstama,” pēc trešā dopa teica Noivils.
Pēc piektdienas trīs ātrumposmiem līderis bija Rovanpera, kuram 29 sekundes zaudēja Elfins Evans, bet 30 sekundes atpalika Tjerī Noivils. Ceturtais bija Ots Tanaks, kurš jau pēc dienas pirmā dopa kārtējo reizi sūdzējās par M-Sport automašīnu. Tikmēr Ožjē dienas pirmajā dopā pārsita riteni (kopumā riteņus pārsita vairākas ekipāžas), pēc kā franču sportists atzina, ka viņam vairs neesot motivācijas braukt, tādējādi sportista rezultāti vairs nebija konkurētspējīgi. Jāatzīmē, ka Ožjē kārtējo reizi veltīja kritisku vārdus riepu ražotājam Pirelli, piebilstot, ka viņš ir priecīgs, ka WRC atgriezīsies Michelin.
Foto: Hyundai Motorsport
Pēc attālinātās riepu montāžas zonas (servisa parks pēc pirmajiem trīs dopiem nebija) nākamajos divos posmos lietus mitējās, taču trase bija dubļaina. Sestajā dopā pirmo reizi šajā rallijā ātrāko laiku uzrādīja Evans, kuram šajā rallijā, lai saglabātu iespējas pacīnīties par WRC čempiontitulu, ir jāfinišē priekšā Rovanperam. Taču jau nākamajā dopā Kalle par 9,7 sekundēm apsteidza Evansu, tādējādi pirms noslēdzošā dopa Rovanpera par 37,2 sekundēm bija priekšā savam komandas biedram.
Dienas noslēdzošajā dopā, kad atkal sāka līt lietus, ātrākais bija Noivils, taču pārliecinošs līderis pēc divām dienām ir Rovanpera. 36,4 sekundes viņam zaudē Noivils, bet Evans atpaliek 47 sekundes. Ceturtais ir Tanaks, kurš dienas noslēdzošajā dopā nolauza ātrumpārslēdzēju. ''Nezinu, kāpēc man tā notiek. Droši vien pārāk daudz laika pavadīju sporta zālē,'' smejot noteica Tanaks.
Dramatiski notikumi arī WRC2 klasē. Cīnoties par WRC2 čempiontitulu, jau dienas pirmajā ātrumposmā avarēja šī brīža WRC2 klases vicelīderis Joans Rosels, taču nākamajā dopā no ceļa noskrēja WRC2 līderis Andreas Mikelsens. Vēlāk sportists atgriezās trasē, taču no 1.vietas savā klasē viņš atkrita uz pēdējo - 25.vietu.
Joana Rosela automašīna
Mikelsena avārija:
Līdz ar to pēc otrās dienas WRC2 klasē līderis ir Emīls Lindholms, kuram seko čehu sportists Eriks Cais. Ļoti ātrs otrajā dienā bija Nikolajs Grjazins (ceturtajā un piektajā dopā tuvākie sekotāji tika apsteigti attiecīgi par 11 un 16 sekundēm), taču pārsistais ritenis dienas pirmajā dopā sportistu šobrīd WRC2 kopvērtējumā ierindo jau 5.vietā (pēc trešā dopa Grjazins bija 17.vietā klasē).
Lapi avārija:
Rallija rezultāti: