Foto: Honza Froněk
Kā vēsta igauņu portāls ralli.ee, atsaucoties uz ''M-Sport Ford'' braucēja Pjēra-Luī Lubēra teikto franču medijiem, tad ''M-Sport Ford'' nākamgad WRC, visticamāk, nestartēs.
Sezona kārtējo reizi ir nonākusi līdz brīdim, kad M-Sport ir jāatrod finansējums nākamajam gadam, lai turpinātu startēt pasaules rallija čempionātā ar ''Ford Puma Rally1''.
Lubērs, kurš otro gadu pārstāv M-Sport vienību, franču izdevumam atzina, ka Malkolma Vilsona komandas situācija šobrīd ir kritiska. Pēc francūža teiktā M-Sport komandu nākamā gada WRC čempionātā neatradīsim.
Sezona kārtējo reizi ir nonākusi līdz brīdim, kad M-Sport ir jāatrod finansējums nākamajam gadam, lai turpinātu startēt pasaules rallija čempionātā ar ''Ford Puma Rally1''.
Lubērs, kurš otro gadu pārstāv M-Sport vienību, franču izdevumam atzina, ka Malkolma Vilsona komandas situācija šobrīd ir kritiska. Pēc francūža teiktā M-Sport komandu nākamā gada WRC čempionātā neatradīsim.
Foto: Ilkka Rytkönen
"Nākamgad WRC būs tikai divas komandas. Mēs parādījām labu ātrumu, taču Ford ir maz izredžu turpināt dalību čempionātā. Komandām vēlākais līdz septembra beigām būs jāinformē FIA par savu lēmumu, un tad mēs to uzzināsim. WRC rīkotājs vēlas, lai katra komanda pievienotu vēl vienu automašīnu. Toyota jau ir četras, un Hyundai varētu izlaist ceturto," sacīja Pjērs-Luī Lubērs.
"Tagad Ford koncentrējas izturības sacīkstēm un samazina WRC budžetu. Ford patiesībā visu laiku ir bijis komandas sponsors un partneris, taču vairs neinvestē tik daudz, kā agrāk," intervijā Francijas laikrakstam atzina franču rallija braucējs.
Lai vai kā būtu ar M-Sport komandas turpinājumu, skaidrs ir viens - hibrīddzinēji ir padarījuši jaunās Rally1 automašīnas tik dārgas, ka privātai komandai ir ļoti grūti atrast naudu, lai startētu WRC. Arī citi izdevumi pēdējās dienās arvien biežāk ziņo par M-Sport iespējamo aiziešanu vai pārtraukumu, jo izturības rallijs jeb Dakaras rallijs šobrīd auto ražotājiem ir pievilcīgāks nekā WRC seriāls.