Divu 500 000 eiro vērtu rallija automašīnu transportēšana uz nekurienes vidieni Toksport loģistikas ekspertiem naktīs nedrīkst ļaut mierīgi gulēt, taču, visticamāk, tas ir izaicinājums, kas viņiem patīk, veicot šo darbu.
Taču nevar noliegt, ka automašīnu transportēšana uz šajā nedēļas nogalē notiekošo Azoru salu ralliju Ziemeļatlantijas okeāna vidū ir lielāks izaicinājums nekā parasti. Taču, ja kāds domā, ka tas ir liels izaicinājums, tad pievienojat Horvātijas Quattro River Rally Karlovac ralliju, kas notiks arī šajā pašā nedēļas nogalē, kur startēs vēl divas Toksport komandas ekipāžas. Starp šiem rallijiem distance ir apmēram 3500 kilometri.
Foto: Sebastien Loeb
Toksport komandas īpašnieks Serkāns Duru ir pilnīgi mierīgs par šiem rallijiem. ''Mēs pie tā pierodam, jo pēdējos divus gadus ar ''Clio Trophy'' braucām arī ERČ, un tas bija viens no iemesliem, kāpēc nolēmām apstāties, samazināt apgriezienus un koncentrēties tikai uz WRC. Mēs pie tā pierodam - tas ir labi,'' tā portālam DirtFish saka Duru.
Duru atzina, ka komandas sadalīšana, lai Portugāles salā brauktu Sebastjans Lēbs un Andreas Mikelsens, bet Horvātijā - Gas Grīnsmits un Nikolajs Grjazins (visi startēs ar jaunajām ''Škoda Fabia RS Rally2''), Toksport komandu ir izstiepis līdz maksimumam.
Gas Grīnsmits
Taču nekādu aizķeršanos nav bijis, un automašīnas jau atrodas pie saviem pilotiem, lai jau nedēļas nogalē startētu sacensībās. Uzvara abos rallijos būtu lieliska pateicība komandai. Jāatzīmē, ka visi četri šie Toksport komandas braucēji WRC uz starta izgājuši vairāk nekā 400 reizes.