Somu sportists Esapeka Lapi pēc pirmajiem testiem ar ''Hyundai i20 N Rally1'' uzskata, ka ''Toyota'' un ''Hyundai'' pasaules rallija čempionāta Rally 1 automašīnas ir "diezgan līdzvērtīgā līmenī".
Kā ziņo motorsport.com, tad Lapi ar ''Hyundai i20 N Rally1'' testos līdz šim ir nobraucis gandrīz 600 kilometrus, testējot automašīnu uz asfalta Vācijā un uz sniega komandas testēšanas poligonā Somijā. Somijas testos Lapi esot testējis modificēto ''Hyundai i20 N Rally1''.
''Pēc pirmajiem testiem šī automašīna šķiet diezgan vienkārši vadāma,'' iesāk Esapeka Lapi, kurš šosezon WRC trīs reizes kāpa uz goda pjedestāla. "Mēs visi zinām, ka ir izskanējuši daži izaicinoši komentāri (domāti Ota Tanaka izteicieni) par automašīnas vadāmību, bet, ja godīgi, līdz šim es to neesmu konstatējis. Ceru, ka nebūs problēmu arī nākotnē. Pirmie kilometri bija ļoti pozitīvi.''
Lapi ir vienīgais pilots, kurš ir braucis gan ar ''Toyota GR Yaris Rally1'', gan ''Hyundai i20 N Rally1''. Somu braucējs uzskata, ka starp šīm automašīnām nav lielas atšķirības.
"Ir grūti novērtēt, kāda ir atšķirība un vai vispār starp abām automašīnām ir atšķirības. Kā mēs redzējām pēdējo sešu mēnešu laikā, tad ''Hyundai'' strauji pietuvojās ''Toyota'', un varbūt dažās sacīkstēs viņi pat bija labāki par ''Toyota''. Neteiktu, ka starp abām šīm automašīnām ir plaisa, taču ir ļoti grūti novērtēt, kāda ir patiesā atšķirība. Galu galā automašīnas nav tik atšķirīgas. Manuprāt, mēs startējam diezgan līdzvērtīgā līmenī. Nezinu visas lietas, ko ''Toyota'' ir izdarījusi ar automašīnu nākamajam gadam, taču domāju, ka Montekarlo WRC būs interesanti."