Olivers Solbergs
Pirms pāris dienām kļuva zināms, ka Hyundai Motorsport komanda pēc divu gadu ilgas sadarbības gada beigās pārtrauks attiecības ar Oliveru Solbergu. Līdz ar to šobrīd nav zināms, kur un ar kādu automašīnu WRC karjeru turpinās 21 gadu vecais Olivers Solbergs.
Itāļu rallija portāls Rallyssimo izteica tādu varbūtību, ka Ots Tanaks, kurš ilgu laiku nekautrējas publiski kritizēt Hyundai vienību, nākamajā sezonā varētu pārstāvēt M-Sport vienību, kamēr Tanaka vietu Hyundai vienībā varētu ieņemt Andreas Mikelsens. Tikmēr Olivers Solbergs varētu pievienoties M-Sport, aizstājot Kreigu Brīnu, kuram gan ir līgums ar M-Sport uz nākamo sezonu.
Foto: Bitto Zsolt
M-Sport vēl nav apstiprinājusi savu 2023. gada pilotu sastāvu, taču šobrīd ir zināms, ka Kreigam Brīnam ir līgums ar britu komandu uz nākamo sezonu. Olivers Solbergs apstiprinājis, ka ir runājis ar M-Sport. Tāpat jaunais braucējs atklāja, ka viņš jau pirms diviem gadiem bija runājis ar M-Sport, taču toreiz viņš nolēma pievienoties Hyundai.
Solbergs uzskata, ka M-Sport pieredze jauno braucēju, piemēram, Toyota zvaigznes Elfina Evansa un viņa bijušā Hyundai komandas biedra Ota Tanaka, attīstīšanā pāreju uz Ford komandu padara par pievilcīgu piedāvājumu.
"Pašlaik ir grūti pateikt," jautājot par viņa nākotni, saka Olivers Solbergs. "Pagaidām nekas nav īsti atklāts. Hyundai ir ļoti skaidri pateikuši, ko viņi vēlas, tāpēc tur neatgriezīšos. "Toyota" komandā ir viss, kas viņiem vajadzīgs, un viņiem ir labi braucēji, labākais auto un labākā komanda, tāpēc, protams, ir ļoti grūti tur iekļūt.''
Manuprāt, "M-Sport" ir vajadzīgi braucēji, bet, vai tā ir iespēja, neesmu pārliecināts. Taču nekad nepadošos. Ceru, ka Montekarlo rallijā mēs startēsim ar WRC automašīnu."
Foto: Honza Fronek
"Man ir savi personīgie sponsori, kas ar mani kopā ir jau daudzus gadus, Monster un HTB, tāpēc turpinu strādāt ar viņiem. Mēs diskutējam, lai redzētu, ko mēs varētu un kur mēs varētu braukt. Iespējams, M-Sport ir labs variants, kur to darīt."
Solbergs apgalvo, ka nākamgad, kad startēs Montekarlo WRC posms, viņa vienīgais mērķis ir braukt ar Rally1 mašīnu, taču sportists atzina, ka, ja vienīgā iespēja būs braukt ar WRC2 auto, viņš to pieņems. Taču viņš ir izslēdzis iespēju WRC klasē startēt kā privātam braucējam, kā to darīja viņa tēvs pēc Subaru izstāšanās no WRC, kad Peters no 2009. līdz 2011. gadam brauca ar ģimenes vadīto Citroen.
Foto: Ivo Nesrovnal
"Ja tā [WRC2] ir vienīgā iespēja, man tā būs jāpieņem. Tas noteikti nav manā plānā, jo mans sapnis un mērķis ir startēt WRC. Ņemot vērā visas izmaksas un to, ka viss ir daudz dārgāks nekā jebkad agrāk, nedomāju, ka mūsdienās startēšana ar Rally1 auto [kā privātpersonai] ir iespējama."