Foto: Rallirinki / Teemu
FIA noteikumi paredz, ka braucējiem un komandām pirms Eiropas WRC posmiem ir ierobežots testu dienu skaits un tās nevar aizvadīt testus kur un cik daudz vēlas. Taču WRC testu noteikumi paredz, ka katra komanda drīkst norādīt savu pastāvīgo testēšanas vietu, kurā komandas drīkst aizvadīt neierobežotus testus.
Foto: Honza Froněk
Pēc nesen aizvadītajiem testiem Portugālē komandas atgriezušās savās bāzēs, lai veiktu pēdējos sagatavošanās darbus un nepieciešamības gadījumā aizvadītu papildus testus savās norādītajās teritorijās, taču, kā vēsta portāls Dirtfish, tad gan Toyota, gan Hyundai ir saskārušās ar vienu un to pašu problēmu – sniegu.
Lai arī nākamie divi WRC posmi noritēs Vidusjūras klimatiskajās valstīs - Portugālē un Itālijā (Sardīnijā), Toyota un Hyundai komandu cerības šajās dienās veikt vēl papildus grants testus savā teritorijā Somijas centrālajā daļā ir sabojājis sniegs.
Foto: ewrc.cz
Kā skaidro Toyota tehniskais direktors Toms Faulers, tad pat sniega tīrītāja iesaistīšana Toyota testu ceļu nepadarīs piemērotu gaidāmajam grants rallijam. "Pirms aizbraucu no mājām Somijā uz Horvātiju, manā dārzā joprojām bija metrs sniega. Šobrīd vēl joprojām tiek tīrīti piebraucamie ceļi. Pat, ja sniegs nokusīs, zeme joprojām būs sasalusi un pa to varētu braukt ar radžu riepām, kas mums šobrīd nav īpaši noderīgi. Šogad ir bijusi ļoti barga ziema un mums bija daudz sniega, turklāt temperatūra ir paaugstinājusies un pazeminājusies, kas ļauj mitrumam iekļūt zemē un to sasaldēt. Patiesībā šie būtu ideāli apstākļi, lai rīkotu ziemas ralliju.''